ING Bank Śląski wreszcie wskrzesił biuro maklerskie

Przez ponad dwie pełne sesje klienci biura maklerskiego nie mieli dostępu do swoich rachunków. Bank szykuje się do rozpatrywania reklamacji i zapowiada brak prowizji w grudniu.

Aktualizacja: 07.12.2020 07:48 Publikacja: 07.12.2020 07:34

ING Bank Śląski wreszcie wskrzesił biuro maklerskie

Foto: Fotorzepa/ Urszula Lesman

„W sobotę o godz. 23.45 przywróciliśmy dostępność modułów Makler w bankowości internetowej Moje ING oraz aplikacji mobilnej ING Makler Mobile. Oznacza to, że system maklerski już działa i można się do niego logować" – podał bank.

Problemy z logowaniem do systemu Makler w systemie ING Banku Śląskiego i aplikacji ING Makler Mobile rozpoczęły się już w środę rano, a w czwartek systemy stały się niedostępne dla wszystkich klientów. Bank zapewniał, że nieustannie pracuje nad naprawieniem awarii, ale również przez cały piątek inwestorzy nie mogli zalogować się do swoich rachunków.

119 zł za rok czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Banki
Mniejszy włoski bank z problemami chce przejąć większy
Materiał Promocyjny
Gospodarka natychmiastowości to wyzwanie i szansa
Banki
Nawet frankowicze w sądach dostają ofertę ugody. Czy to atrakcyjna propozycja?
Banki
Ranking satysfakcji klientów banków. Wyłonił się nowy lider
Banki
Czy i dlaczego banki nie lubią gotówki?
Materiał Promocyjny
Suzuki Vitara i S-Cross w specjalnie obniżonych cenach. Odbiór od ręki
Banki
OZE, magazyny energii, wodór i wychwytywanie CO2 na celowniku EBOR w Polsce
Materiał Promocyjny
Wojażer daje spokój na stoku