Piątek, 13 września, okazał się pechowym dniem dla ING Banku Śląskiego. Po południu klienci w całej Polsce zaczęli skarżyć się na problemy z logowaniem się do aplikacji mobilnej i strony internetowej banku. Po godzinie 15.30 serwis Downdetector odnotował mnóstwo zgłoszeń dotyczących awarii ING. Ich szczyt przypadł na godzinę 16.00.
Czytaj więcej
Banki generują takie zyski, jakie powinny w obecnym otoczeniu gospodarczym i przy takim poziomie stóp procentowych. Wcześniej były poniżej progu rentowności – mówi Brunon Bartkiewicz, prezes ING Banku Śląskiego.
Klienci mają problemy nie tylko z dostępem do bankowości internetowej i mobilnej, ale też z płatnościami.
ING Bank Śląski potwierdził awarię
Awarię potwierdził ING Bank Śląski w mediach społecznościowych. Najpierw na portalu X (dawniej Twitter) bank przyznał, że ma obecnie kłopoty z systemem, przez które użytkownicy nie mogą się zalogować do swoich kont.