Materiał powstał we współpracy z Bankiem Pekao S.A.
To znaczący postęp, bo w ciągu ostatnich pięciu lat baza klientów banku wzrosła ponad półtorakrotnie. Było to możliwe dzięki temu, że Pekao oferuje swoim klientom wygodny dostęp do oferowanych produktów zarówno przez tradycyjną przeglądarkę, jak i przez aplikację mobilną PeoPay.
Aktywna pomoc
Teraz ta popularna w Polsce instytucja finansowa zamierza otworzyć kolejny etap: to aktywna pomoc w codziennym elektronicznym bankowaniu. Na czym polega? Bank Pekao udostępnia swoim klientom funkcję jeszcze lepszej kontroli zaplanowanych płatności. Zmiany wprowadzono już na początku września dzięki połączeniu w aplikacji mobilnej PeoPay dwóch grup funkcji: „Zarządzanie płatnościami" oraz „Nadchodzące płatności". Dzięki temu klienci wygodnie i prosto mogą planować, kontrolować i zarządzać swoimi cyklicznymi wydatkami. Użytkownicy w jednym miejscu otrzymali możliwość kontrolowania swojego budżetu oraz łatwego i intuicyjnego sposobu planowania wydatków. Jeszcze łatwiej można zautomatyzować konieczne do wykonania opłaty oraz kontrolować, co dzieje się z wydawanymi środkami, np. na wykupionych subskrypcjach. Wszystko po to, aby korzystanie z usług finansowych było prostsze i przyjemniejsze, a klienci nie musieli ponosić dodatkowych kosztów.
– Świat pędzi do przodu. Czasami jesteśmy po prostu przytłoczeni ilością spraw, które musimy zapamiętać. Nowo wprowadzane rozwiązanie, czyli prezentacja nadchodzących płatności – poprzez pokazanie wszystkich rodzajów zaplanowanych, a także tych niezrealizowanych płatności – pozwoli klientom w prosty i intuicyjny sposób zadbać o swoją płynność finansową i uchronić się od nieprzyjemności związanych z nieopłaconymi rachunkami – powiedział Bartosz Zborowski, dyrektor departamentu innowacji i kanałów zdalnych w Banku Pekao.
Prezentacja płatności
W funkcji „Nadchodzące płatności" bank wdrożył nowe udogodnienia dotyczące zarówno aplikacji PeoPay, jak i serwisu internetowego Pekao24. Na czym polegają?