Aktualizacja: 22.04.2025 14:24 Publikacja: 17.12.2021 03:00
Tekst powstał we współpracy z NEST BANKiem
Nest Bank już wkrótce zrewolucjonizuje swoją identyfikację wizualną. Bank pokazał nowy logotyp i projekt strony internetowej, zapowiada także duże zmiany w bankowości online. Pierwsze zmiany planowane są na koniec I kwartału 2022 r. – Przez ostatnie dwa lata konsekwentnie realizowaliśmy strategię biznesową opartą na specjalizacji na segmencie mikro i małych przedsiębiorstw – mówi Piotr Kowynia, prezes zarządu Nest Banku. – Te firmy stanowią filar polskiej gospodarki i w bezkompromisowy sposób korzystają z dobrodziejstw postępu technologicznego, a w szczególności cyfryzacji. Dlatego my również przeszliśmy zdecydowaną cyfrową transformację i przyszedł czas na to, aby zmienić się także wizualnie. Nowa identyfikacja wizualna jest odzwierciedleniem naszej strategii biznesowej – dodaje.
Narodowy Bank Polski poinformował w sprawozdaniu rocznym za 2024 r. o stracie w wysokości 13,3 mld zł. To trzeci...
Wrażliwość banków na ruchy w polityce pieniężnej jest obecnie mniejsza choćby dlatego, że w portfelach mają więc...
Austriacki Raiffeisen Bank International (RBI) wstrzymał wymuszoną przez Europejski Bank Centralny sprzedaż swoj...
Dla sektora stanowi to pewien problem, bo najcenniejszy jest tzw. klient relacyjny, którego – jak się okazuje –...
Europejski Bank Centralny obniżył stopę depozytową o 25 pb., co było zgodne z prognozami analityków.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas