Nest Bank stawia na Siłę Przedsiębiorców i rewolucjonizuje identyfikację wizualną

– Naszym marzeniem jest, aby wszystkie usługi pod marką Nest stanowiły część biznesu przedsiębiorcy – mówi Piotr Kowynia, prezes zarządu Nest Banku.

Publikacja: 17.12.2021 03:00

Tekst powstał we współpracy z NEST BANKiem

Nest Bank już wkrótce zrewolucjonizuje swoją identyfikację wizualną. Bank pokazał nowy logotyp i projekt strony internetowej, zapowiada także duże zmiany w bankowości online. Pierwsze zmiany planowane są na koniec I kwartału 2022 r. – Przez ostatnie dwa lata konsekwentnie realizowaliśmy strategię biznesową opartą na specjalizacji na segmencie mikro i małych przedsiębiorstw – mówi Piotr Kowynia, prezes zarządu Nest Banku. – Te firmy stanowią filar polskiej gospodarki i w bezkompromisowy sposób korzystają z dobrodziejstw postępu technologicznego, a w szczególności cyfryzacji. Dlatego my również przeszliśmy zdecydowaną cyfrową transformację i przyszedł czas na to, aby zmienić się także wizualnie. Nowa identyfikacja wizualna jest odzwierciedleniem naszej strategii biznesowej – dodaje.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
9zł za pierwszy miesiąc.

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
9 zł pierwszy miesiąc, a potem 39 zł/msc
Banki
Ponad 13 mld zł straty miał NBP w 2024 r. Kolejny rok bez wpłaty do budżetu
Banki
Banki stracą na obniżce stóp procentowych. Ale duże zyski zostaną
Banki
Raiffeisen wstrzymuje sprzedaż rosyjskiego oddziału. Wciąż tam zarabia
Banki
Polacy rzadko przenoszą się z banku do banku, choć gonią za promocjami
Banki
EBC obciął stopy procentowe. Po raz siódmy