Nest Bank stawia na Siłę Przedsiębiorców i rewolucjonizuje identyfikację wizualną

– Naszym marzeniem jest, aby wszystkie usługi pod marką Nest stanowiły część biznesu przedsiębiorcy – mówi Piotr Kowynia, prezes zarządu Nest Banku.

Publikacja: 17.12.2021 03:00

Tekst powstał we współpracy z NEST BANKiem

Nest Bank już wkrótce zrewolucjonizuje swoją identyfikację wizualną. Bank pokazał nowy logotyp i projekt strony internetowej, zapowiada także duże zmiany w bankowości online. Pierwsze zmiany planowane są na koniec I kwartału 2022 r. – Przez ostatnie dwa lata konsekwentnie realizowaliśmy strategię biznesową opartą na specjalizacji na segmencie mikro i małych przedsiębiorstw – mówi Piotr Kowynia, prezes zarządu Nest Banku. – Te firmy stanowią filar polskiej gospodarki i w bezkompromisowy sposób korzystają z dobrodziejstw postępu technologicznego, a w szczególności cyfryzacji. Dlatego my również przeszliśmy zdecydowaną cyfrową transformację i przyszedł czas na to, aby zmienić się także wizualnie. Nowa identyfikacja wizualna jest odzwierciedleniem naszej strategii biznesowej – dodaje.

Pozostało 84% artykułu

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Banki
Frankowa kontrofensywa banków. Nie warto jej lekceważyć
Banki
Bank Pekao SA z ofertą EKO kredytu mieszkaniowego
Banki
Czy polskie banki chcą brać udział w odbudowie Ukrainy? Oto wyniki badań
Banki
Część członków RPP kruszeje w sprawie wiosennych obniżek stóp procentowych
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Banki
Ostatni wielki rosyjski bank państwowy zostanie odcięty od zachodnich rynków