#RZECZoBIZNESIE: Mirosław Luboń: Klient docenia, jak sklep przychodzi do niego

Zaczynamy tęsknić za relacjami. Chcemy mieć kontakt z żywym człowiekiem, więc sprzedaż bezpośrednia zawsze będzie się rozwijać – mówi Mirosław Luboń, dyrektor Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej, gość programu Pawła Rożyńskiego.

Aktualizacja: 23.10.2018 13:27 Publikacja: 23.10.2018 12:20

#RZECZoBIZNESIE: Mirosław Luboń: Klient docenia, jak sklep przychodzi do niego

Foto: tv.rp.pl

Rynek sprzedaży bezpośredniej miał w ubiegłym roku obroty rzędu ponad 3,3 mld zł. - Jesteśmy piątym największym rynkiem UE. Od kilku lat rozwijamy się w bezpiecznym tempie między 3 a 6 proc. - mówił Luboń.

Zaznaczył, że w Polsce ten rynek jest młody, zaczynał w latach 90., w Stanach Zjednoczonych ma powyżej 100 lat.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Materiał Partnera
Cyfrowy napęd ludzkiej mocy
Analizy Rzeczpospolitej
HR staje na czele transformacji technologicznej w firmach
Materiał Partnera
Zrównoważony rozwój i odpowiedzialność społeczna – jak te obszary wpływają na HR?
Analizy Rzeczpospolitej
Nad Wisłą przybywa innowacji HR Tech
Analizy Rzeczpospolitej
Polski rynek e-commerce nie zwalnia mimo przeciwności