Aktualizacja: 28.01.2025 03:24 Publikacja: 25.02.2022 01:00
Foto: Adobe Stock
Rynek handlu internetowego rozwija się w błyskawicznym tempie od wielu lat, ale pandemia spowodowała jeszcze przyspieszenie. Polacy zwłaszcza podczas lockdownów przestawiali się masowo na zakupy online i nawet po otworzeniu gospodarki i uruchomieniu sklepów stacjonarnych wielu przy dawnych zwyczajach zostało.
Obserwujemy trend globalizacji usług płatniczych, coraz więcej firm chce integrować lokalnych dostawców płatności z szeroko dostępnymi usługami. Ale cała rzecz w tym, by nie tylko obserwować, a umieć włączyć się do gry – opowiada Jarosław Stankowski, Head of Ecommerce& Retail w Autopay.
Poprzez innowacje, elastyczność i zrozumienie potrzeb lokalnych rynków możemy nie tylko sprostać oczekiwaniom konsumentów, ale także inspirować innych do podejmowania działań na rzecz zrównoważonego rozwoju i efektywności biznesowej
Fundacja Polska Bezgotówkowa od ponad siedmiu lat aktywnie wspiera mikroprzedsiębiorców w obszarze cyfryzacji i wdrażania płatności bezgotówkowych.
Współczesny polski e-konsument jest wymagający i świadomy. Dlatego aby odnieść sprzedażowy sukces w e-commerce, mali i średni przedsiębiorcy muszą wykazać się biznesową elastycznością, aby nadążać za zmieniającymi się potrzebami konsumentów. Nie muszą tego robić na własną rękę – mogą skorzystać z gotowych rozwiązań, jakie oferuje m.in. marketplace. W taki sposób rozwój lokalnych MŚP wspiera Amazon.
Fabrycznie nowe Suzuki Vitara i S-Cross są dostępne taniej nawet o 18 tysięcy złotych. Promocja trwa do końca stycznia.
Atrakcyjna cena produktu, szybka dostawa i łatwość zakupu – te czynniki są decydujące podczas podejmowania decyzji.
Rozpoczęły się ferie zimowe, a wraz z nimi krajowe i zagraniczne wyjazdy na narty. Przed urlopem warto zadbać o właściwe zabezpieczenie na wypadek niespodziewanych zdarzeń.
Segmentacja odbiorców, personalizacja treści, komunikacja z klientami, automatyzacja procesów i prognozowanie – to tylko przykłady zastosowań sztucznej inteligencji w biznesie.
Z danych Bank of America wynika, że do względnej odporności i wzrostu amerykańskiej gospodarki w dużej mierze przyczyniły się kobiety dzięki ich rosnącej aktywności zawodowej i, co za tym idzie, coraz większej sile nabywczej. Choć wciąż zarabiają one mniej niż mężczyźni, to – jak zauważają eksperci – średnia różnica pensji jest coraz mniejsza.
Jest poniedziałek, 27 stycznia – na codzienny podcast „Rzeczpospolitej” o gospodarce „Twój Biznes” zaprasza Bartłomiej Kawałek. Dziś przyjrzymy się rosnącej liczbie salonów piękności w Polsce, ambitnym planom Wielkiej Brytanii na rozwiązanie kryzysu mieszkaniowego, ekspansji polskiego startupu ElevenLabs w USA oraz możliwym planom budowy drugiej elektrowni jądrowej w Polsce.
Może warto ogłosić roczne moratorium na nowe regulacje w Unii Europejskiej? Dziś ich zapowiedzi mrożą krew w żyłach przedsiębiorcom.
Od sezonu letniego, czyli od początku kwietnia Ryanair zlikwiduje swoja bazę w Billund, skąd o krok jest do Legolandu. To efekt kolejnego sporu tej linii z lotniskiem.
Kilkanaście pizzerii na świecie wypowiedziało wojnę podawaniu pizzy hawajskiej. Czyli do typowych składników dodawany jest ananas. To prowokacja, czy chwyt marketingowy?
Mimo bardzo trudnej sytuacji finansowej, Boeing zdecydował się wesprzeć kampanię wyborczą Donalda Trumpa milionem dolarów. Niewiele to pomogło w stosunkach z jego administracją.
Agnieszka Maciejowska jest założycielką i prezeską innowacyjnego startupu Plan Be Eco, który osiągnął właśnie międzynarodowy sukces. Reprezentująca swoją firmę Polka odebrała nagrodę na Davos Innovation Week.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas