Maluch nadąża za trendami mody

Rosnąca zamożność polskich rodzin sprzyja krajowym producentom ubranek i butów dla dzieci.

Publikacja: 23.05.2017 20:42

Kwota pięciu miliardów złotych robi wrażenie. A mniej więcej tyle Polacy wydali w minionym roku na ubranka i buty dla dzieci – wynika z danych firmy badawczej PMR. Według niej ponad połowa wartości całego rynku artykułów dla dzieci przypada na modę – w tym przede wszystkim na odzież, która kosztuje nas ponad 3,5 mld zł rocznie. Nie brakuje więc przedsiębiorców chcących uszczknąć kawałek tego tortu.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Materiał Partnera
Cyfrowy napęd ludzkiej mocy
Analizy Rzeczpospolitej
HR staje na czele transformacji technologicznej w firmach
Materiał Partnera
Zrównoważony rozwój i odpowiedzialność społeczna – jak te obszary wpływają na HR?
Analizy Rzeczpospolitej
Nad Wisłą przybywa innowacji HR Tech
Analizy Rzeczpospolitej
Polski rynek e-commerce nie zwalnia mimo przeciwności