Chętni do grona liderów

Po tym jak w rekordowym tempie Samsung został jednym z największych sprzedawców AGD, inne firmy odważniej atakują pozycje liderów. Wybraliśmy kilka z nich, rozwijających się w szczególnie szybkim tempie

Publikacja: 09.05.2017 19:20

Bartosz Jeziorański, dyrektor generalny Haier Poland.

Foto: materiały prasowe

Bartosz Jeziorański, dyrektor generalny Haier Poland

Menedżer z ponad 17-letnim doświadczeniem w zakresie sprzedaży, zarządzania i marketingu marek technologicznych. Obecnie jako dyrektor zarządzający odpowiada za polski oddział marki Haier, największego producenta AGD na świecie. W swojej pracy stara się łączyć pasję oraz niestandardowe podejście do działań marketingowych. Absolwent politologii na Uniwersytecie Szczecińskim oraz studiów z zakresu MBA. Z firmą Haier na obecnym stanowisku związany od 2015 r., w sumie pracuje w niej od 2014 r. Od 2002 r. jest też właścicielem firmy Advisory Services. Związany jako udziałowiec także z Retail Services.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Materiał Partnera
Cyfrowy napęd ludzkiej mocy
Analizy Rzeczpospolitej
HR staje na czele transformacji technologicznej w firmach
Materiał Partnera
Zrównoważony rozwój i odpowiedzialność społeczna – jak te obszary wpływają na HR?
Analizy Rzeczpospolitej
Nad Wisłą przybywa innowacji HR Tech
Analizy Rzeczpospolitej
Polski rynek e-commerce nie zwalnia mimo przeciwności