Czas na młodych mistrzów kroju

Polski rynek jest bardzo rozdrobniony i choć liczba sklepów z odzieżą spada, wciąż pojawiają się nowi gracze. Wiele z nich stawia na dotarcie do klienta głównie drogą internetową, ale nie jest to dla nich jedyna opcja na rozwój. Co więcej, nowe marki często bez kompleksów i z sukcesami ruszają także na podbój rynków zagranicznych.

Publikacja: 17.10.2017 20:20

Czas na młodych mistrzów kroju

Foto: materiały prasowe

- Andrzej Kalita, prezes Lidia Kalita Designer Shops

W ciągu czterech lat od rozstania z Simple małżeństwo Lidia i Andrzej Kalitowie zbudowali firmę projektancką, prowadzącą sieć kilkunastu sklepów, która przy 3 mln zł przychodu kwartalnie zaczyna przynosić zyski. Ambicje właścicieli są większe. Firma LK Designer Shops ma status giełdowy (akcje notowane są na NewConnect). Obok kreatywności projektantki nie bez znaczenia jest doświadczenie biznesowe Andrzeja Kality: zakładał fabrykę Levi Strauss w Płocku, szefował fabryce telewizorów Sanyo oraz kosmetycznej firmie Miraculum.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Materiał Partnera
Cyfrowy napęd ludzkiej mocy
Analizy Rzeczpospolitej
HR staje na czele transformacji technologicznej w firmach
Materiał Partnera
Zrównoważony rozwój i odpowiedzialność społeczna – jak te obszary wpływają na HR?
Analizy Rzeczpospolitej
Nad Wisłą przybywa innowacji HR Tech
Analizy Rzeczpospolitej
Polski rynek e-commerce nie zwalnia mimo przeciwności