O pożarze na warszawskim Annopolu poinformowała Policja, Straż Pożarna i sam operator.
„#WAŻNE Informujemy, że miał dziś miejsce pożar w naszej lokalizacji w warszawskim Annopolu. Żaden pracownik nie ucierpiał w wyniku zdarzenia. W konsekwencji incydentu obecnie brak możliwości kontaktu z call center T-Mobile, niedostępne są również niektóre systemy firmy. Powyższe mogą skutkować ograniczeniem dostępności usług. Podjęliśmy niezwłocznie działania w celu minimalizacji utrudnień. #zdecydowanieniedzieńdobry” – napisało biuro prasowe T-Mobile Polska, do którego pracowników nie można się dodzwonić na numery komórkowe. To także może być efekt awarii.
Biuro prasowe T-Mobile Polska, z którym udało się nam wreszcie skontaktować o godz. 13.00 nie miało jeszcze informacji, w jakim czasie operator może usunąć awarię. Najbardziej cierpią użytkownicy potrzebujący wsparcia call-center. Nie działają zarówno biura obsługi klienta indywidualnego, jak i biznesowego operatora.
Użytkownicy T-Mobile Polska w różny sposób odczuwają dzisiejszą awarię, wywołaną pożarem w pobliżu budynków telekomu w Warszawie. Sygnały o problemach dochodzą z różnych miasta i rejonów Polski.