IKEA śmieje się z RODO

IKEA, która znana jest z kreatywnych kampanii, przygotowała żartobliwą reklamę, nawiązującą do wprowadzonego kilka dni temu RODO.

Aktualizacja: 29.05.2018 16:43 Publikacja: 29.05.2018 16:08

IKEA śmieje się z RODO

Foto: Fotorzepa, Marian Zubrzycki

adm

”W końcu internet dogania prawdziwe życie" - brzmi hasło z nowej kampanii IKEI. Napis widnieje przy zdjęciu parawanu RISOR, który jest w ofercie sklepu. Kampanię przygotowała wewnętrzna agencja IKEA Creative Hub we współpracy z agencją Acne - informuje portal marketingprzykawie.pl.

Hasło z najnowszej reklamy IKEI interpretowane jest jako odniesienie do przepisów o ochronie danych osobowych, które wprowadzono 25 maja. IKEA, sprzedając swoje parawany przekonuje, że od dłuższego czasu przykłada wagę do prywatności swoich klientów.

19 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Społeczeństwo
Alerty IMGW i RCB dla niemal całej Polski: Uwaga na gołoledź i marznący deszcz
Społeczeństwo
Jaka będzie pogoda na początek ferii zimowych? IMGW zdradza szczegóły
Społeczeństwo
Badanie: Co drugi Polak ocenia negatywnie wpływ Ukraińców na działanie państwa
Społeczeństwo
„Państwo w państwie”: Nieudane operacje plastyczne. Koszmar zamiast piękna
Społeczeństwo
Awaria na lotnisku Chopina w Warszawie. Apel do pasażerów