Kampania reklamowa towarzysząca 74. rocznicy Powstania Warszawskiego została przygotowana przez firmę FoodCare. Wczoraj w ramach tej samej akcji wykupiono całą stronę materiału reklamowego w dzienniku New York Times.
- Bardzo często podróżuję do Ameryki, spotykając się z liderami biznesowymi w Stanach Zjednoczonych. Zawsze miałem do czynienia z niewielką wiedzą na temat Polski, nie mówiąc już o polskiej historii. Zdecydowałem się na tę kampanię, aby uczyć, edukować i pokazywać ludziom polską historię, jednocześnie pracując nad budowaniem dobrej przyszłości dla naszych międzynarodowych relacji – powiedział Wiesław Włodarski, prezes Rady Nadzorczej FoodCare.
Kolejnym elementem kampanii jest zatrudnienie byłego boksera Mike'a Tysona.
- 74 lata temu, 1 sierpnia 1944 roku, w obliczu zła, miał miejsce jeden z najodważniejszych czynów w dziejach ludzkości. Polska armia podziemna, która składała się zarówno z kobiet i mężczyzn, jak również i dzieci, powstała, aby walczyć z okupującym Polskę brutalnym reżimem nazistowskich Niemiec - mówi Tyson.