Klienci kantoru internetowego Fritz mają kłopoty. Spółka na celowniku KNF

Klienci jednego z największych w Polsce kantoru internetowego mają problem z odzyskaniem przekazanych do przewalutowania oszczędności. Komisja Nadzoru Finansowego wezwała Fritz Group do zaprzestania zawierania nowych umów. Spółka złożyła wniosek o restrukturyzację.

Aktualizacja: 27.08.2018 17:38 Publikacja: 27.08.2018 13:54

Klienci kantoru internetowego Fritz mają kłopoty. Spółka na celowniku KNF

Foto: Adobe Stock

To miał być wielki sukces firmy, kilkumiliardowe obroty i współpraca ze znanymi sieciami handlowymi. Zamiast tego Fritz Group, której flagowym projektem jest kantor internetowy Fritz Exchange, ma spore kłopoty, a z nią rzesza klientów, która chciała zaoszczędzić na tańszym niż w tradycyjnych bankach, internetowym przewalutowaniu oszczędności.

Pierwsze rysy na wizerunku Fritz Group zaczęły pojawiać się już na przełomie czerwca i lipca. Klienci donosili, że przelewy które miała realizować firma są coraz bardziej opóźnione. Wówczas Komisja Nadzoru Finansowego – niemal rok temu przyznała Fritz Group licencję krajowej instytucji płatniczej - ostrzegła przed współpracą z kantorem ze względu na skargi klientów. Sama spółka tłumaczyła wtedy, że są to chwilowe problemy związane z działalnością systemu informatycznego.

79 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Finanse
Firmy pożyczkowe „skradły” bankom sporo klientów. Dlaczego Polacy je wybierają?
Materiał Promocyjny
Przed wyjazdem na upragniony wypoczynek
Finanse
Podatkowe przeciąganie liny
Finanse
W turbulentnych czasach liczą się sprawdzeni partnerzy
Finanse
Ile Polacy pożyczą w tym roku? Najnowsze prognozy BIK
Finanse
Czy umiemy się dzielić z innymi?