Aktualizacja: 27.02.2017 20:07 Publikacja: 27.02.2017 19:05
2 zdjęcia
ZobaczFoto: Fotorzepa, Piotr Wittman
Inglot, Solaris, Pesa, Fibaro, Reserved, CCC, Oknoplast, Fakro, Nowy Styl, Livechat, „Wiedźmin" to tylko kilka przykładów z powiększającej się z roku na rok grupy polskich marek, które już funkcjonują na międzynarodowych rynkach. Inglot ma ambitny plan – chce w ciągu kilku lat stać się najbardziej rozpoznawalną polską marką na świecie. I jest coraz bliżej osiągnięcia tego celu. Logo przemyskiego producenta kosmetyków do makijażu widnieje już na ponad 680 sklepach w 80 krajach.
Uznane autorytety, decyzyjni politycy, menedżerowie dużych firm i przedsiębiorcy, wyraziste osobowości, eksperci...
Szybciej, prościej, bardziej dynamicznie – tego dziś oczekują klienci od branży leasingowej. Chodzi o błyskawiczne decyzje, minimalne formalności i pełną integrację usług finansowych.
Międzynarodowa współpraca i ekspansja gospodarcza polskich firm będzie jednym z ważnych obszarów dyskusji podcza...
Podczas katowickiego wydarzenia, zaplanowanego w dniach 23–25 kwietnia, swoje ważne miejsce będą miały zagadnien...
Tarcza Wschód sprawia, że Warmia i Mazury przestają być peryferiami Europy. Stajemy się kluczowym punktem na geo...
Transformacja energetyczna. Inwestowanie i operowanie infrastrukturą energetyczną. Strategiczne, ekonomiczne, technologiczne i środowiskowe aspekty transformacji energetycznej w wymiarze lokalnym
Podczas X Europejskiego Kongresu Samorządów w Mikołajkach zawarto porozumienie umożliwiające obniżenie emisji CO...
W salonach dealerskich sieci Suzuki w całej Polsce ruszyły pokazy premierowych motocykli Suzuki DR-Z4S i DR-Z4SM. Nowe maszyny będzie można zobaczyć w miastach praktycznie w całej Polsce.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas