Krajowe marki zdobywają świat

Coraz więcej polskich firm z powodzeniem działa na zagranicznych rynkach pod własnym logo.

Aktualizacja: 27.02.2017 20:07 Publikacja: 27.02.2017 19:05

Foto: Fotorzepa, Piotr Wittman

Inglot, Solaris, Pesa, Fibaro, Reserved, CCC, Oknoplast, Fakro, Nowy Styl, Livechat, „Wiedźmin" to tylko kilka przykładów z powiększającej się z roku na rok grupy polskich marek, które już funkcjonują na międzynarodowych rynkach. Inglot ma ambitny plan – chce w ciągu kilku lat stać się najbardziej rozpoznawalną polską marką na świecie. I jest coraz bliżej osiągnięcia tego celu. Logo przemyskiego producenta kosmetyków do makijażu widnieje już na ponad 680 sklepach w 80 krajach.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

79 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Wydarzenia Gospodarcze
X Europejski Kongres Samorządów już za miesiąc
Materiał Promocyjny
Koszty leczenia w przypadku urazów na stoku potrafią poważnie zaskoczyć
Wydarzenia Gospodarcze
Zarządzanie różnorodnością – DEI jako wyzwanie i klucz do sukcesu nowoczesnych organizacji
Wydarzenia Gospodarcze
Czy polska prezydencja w Unii Europejskiej to czas na rozpoczęcie debaty o kosztach zrównoważonej transformacji? Dyskusja w świetle raportu Mario Draghi’ego.
Wydarzenia Gospodarcze
Bezpieczeństwo lekowe - filar gwarantujący stabilność europejskiej gospodarki
Wydarzenia Gospodarcze
CSRD, CSDDD, Atestacja. Na jakim etapie jesteśmy?