Obie marki to symbole rynku luksusowego i według nieoficjalnych informacji ich salony mają się pojawić bardzo blisko siebie, czyli w części handlowej otwartego rok temu Hotelu Europejskiego w Warszawie. W tej samej lokalizacji w listopadzie ruszył pierwszy w Polsce salon luksusowej francuskiej marki Hermes oraz kilka innych butików, jak W.Kruk z Rolexem oraz salon z polskimi markami odzieżowymi premium.
– Ze względu na obowiązujące klauzule poufności nie udzielamy informacji na temat statusu negocjacji z kolejnymi markami, które pojawią się w Europejski Boutiques. Ponadto mamy w zwyczaju pozostawianie tego przywileju, jakim jest ogłoszenie ekspansji marki, po stronie naszych najemców – mówi Katarzyna Lemańska, dyrektor wynajmu i marketingu H.E.S.A., właściciela hotelu. Trzy aż tak luksusowe marki w jednej lokalizacji oznaczałyby powstanie w okolicy nowego zagłębia marek z najwyższej półki, są tam już butiki na Moliera czy w budynku Metropolitan na pl. Piłsudskiego.
Według naszych informacji butiki tych marek zostaną otwarte w ciągu kilku miesięcy. Dior należy do koncernu LVMH obok Louis Vuitton, Fendi czy Moet & Chandon. Z kolei Chanel jest prywatną spółką, kontrolowaną przez rodzinę Wertheimer. Obie marki to obiekt westchnień amatorów klasy premium, zwłaszcza akcesoriów czy biżuterii.
Czytaj także: Polacy lubią luksus. Widzą to marki i wchodzą nad Wisłę