Aktualizacja: 18.12.2018 16:50 Publikacja: 18.12.2018 16:36
Foto: Bloomberg
Złożył takie oświadczenie po uzgodnieniu przez Unię decyzji o obniżeniu o 37,5 proc. do 2030 r. emisji CO2 przez samochody osobowe i o 31 proc. przez furgonetki. To więcej od 30 proc. spodziewanych przez grupę, która nadal odczuwa skutki skandalu dieselgate, więc będzie musiała dojść do ponad 40 proc. sprzedaży e-aut w 2030 r., aby sprostać temu wymogowi.
- To oznacza, że nasz planowany program restrukturyzacji, niezbędny dla zapewnienia tej systemowej zmiany, jest niewystarczający - stwierdził Diess.
Od ostrzeżeń, by nie opuszczać USA nawet na krótko, po wskazówki dotyczące ukończenia studiów – amerykańskie uni...
Chiny szukają porozumienia z Unią Europejską, sen (a raczej jego brak) kosztuje Polskę 8 mld zł rocznie, a WIG p...
Dla wielu podmiotów, z którymi rozmawiamy, kwestie ESG są ważne dla właściciela, inwestora, pracowników, kontrah...
Trwa konkurs „Voice Impact Award” na najlepszy tekst dziennikarski. Pula nagród to aż 80 tys. zł. Zgłoszenia moż...
Światowe Forum Ekonomiczne w szwajcarskim kurorcie Davos słynęło jako miejsce spotkań najważniejszych polityków,...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas