Firmy nie czekają na pomoc, próbują przetrwać

Jedni szukają nowych odbiorców, inni korzystają z internetu. Polskie spółki same walczą o utrzymanie się na rynku.

Aktualizacja: 19.03.2020 05:20 Publikacja: 18.03.2020 20:00

Hala Gwardii zamknęła swoje podwoje. Będzie oferować produkty spożywcze przez internet

Hala Gwardii zamknęła swoje podwoje. Będzie oferować produkty spożywcze przez internet

Foto: Fotorzepa, Adam Burakowski

Do obecnej sytuacji nie można się było przygotować, dlatego z dnia na dzień wiele firm zostało zupełnie odciętych od do klientów. – Zamknięte szkoły i przedszkola to ogromne wyzwanie dla rodziców, którzy teraz pracują zdalnie z domu – mówi Karina Trafna, prezes sieci dwujęzycznych przedszkoli KIDS & Co. – Postanowiliśmy otworzyć online dwujęzyczne domowe przedszkole, a inicjatywę kierujemy nie tylko do rodziców dzieci, które uczęszczają do naszych placówek, ale do wszystkich osób, które chcą urozmaicić dzieciom czas.

Pozostało 87% artykułu

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Biznes
Gigant doradztwa coraz bliżej ugody wartej 600 mln dol. Miał przyczynić się do epidemii opioidów
KONFLIKTY ZBROJNE
Amerykańskie rakiety dalekiego zasięgu nie przyniosą przełomu
Biznes
Foxconn chce inwestować w Polsce. Tajwańska firma szuka okazji
Biznes
Amerykanie reagują na uszkodzenia podmorskich kabli internetowych
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Biznes
Polska AI podbiła Dolinę Krzemową