#RZECZoBIZNESIE: Krzysztof Przybył: Wyraźnie rośnie polski patriotyzm konsumencki

Kupując polskie produkty wspieramy PKB, tworzymy nowe miejsca pracy, wzrasta ilość odprowadzanego podatku i kraj się bogaci – mówi Krzysztof Przybył, prezes Fundacji Teraz Polska, gość programu Marcina Piaseckiego.

Aktualizacja: 08.02.2018 13:18 Publikacja: 08.02.2018 11:47

#RZECZoBIZNESIE: Krzysztof Przybył: Wyraźnie rośnie polski patriotyzm konsumencki

Foto: tv.rp.pl

Gość przyznał, że z wizerunkiem polskiej marki jest cały czas dobrze. - Lata po zmianie ustrojowej pozwoliły nam wypracować na tyle silną markę, że nic nie jest w stanie jej zachwiać. Siłą marki oprócz gospodarki jest też część kultury, turystyki, kapitału ludzkiego - mówił Przybył.

- Kiedyś było zupełnie inaczej. Konkurs „Teraz Polska" na najlepsze produkty i usługi miało namówić przedsiębiorców, żeby wyprodukowali coś lepszego, co da się sprzedać na świecie. I tak się dzieje – dodał.

RP.PL tylko 19 zł za 3 miesiące!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Biznes
Nippon Steel nie przejmie US Steel. Jest weto Joe Bidena
Materiał Promocyjny
Jak przez ćwierć wieku zmieniał się rynek leasingu
Biznes
Francuscy prezesi wątpią w swój kraj najbardziej od ponad dekady. Stawiają na zagranicę
Biznes
Nowy zakaz w Mediolanie uderzy w turystów? Od 1 stycznia kary nawet do 240 euro
Biznes
Niemcy wreszcie ruszyli na zakupy zbrojeniowe i idą na rekord
Materiał Promocyjny
5G – przepis na rozwój twojej firmy i miejscowości
Biznes
Jak uratować polskie hutnictwo? Resort przemysłu powołuje zespół
Materiał Promocyjny
Nowości dla przedsiębiorców w aplikacji PeoPay