Kanye West jest właścicielem własnej marki modowej Yeezy. Po odzież i obuwie zaprojektowane przez słynnego rapera od lat chętnie sięgają jego fani - oczywiście ci, których na to stać, bowiem ceny bywają kosmiczne (za oryginalne buty tej marki zapłacimy od 2000 zł do nawet 12 000 zł). Teraz Kanye West zamierza jednak rozszerzyć swoją działalność i rozpocząć sprzedaż na znacznie większą skalę.
W tym celu muzyk nawiązał współpracę z koncernem Gap, w ramach której powstanie nowa linia odzieży Yeezy-Gap. Będzie ona skierowana przede wszystkim do młodzieży, a w ofercie znajdziemy między innymi bluzy, koszulki i spodnie spod szyldu Kanye’ego Westa. Produkty mają być nowoczesne, wyszukane i - co ważniejsze dla młodych fanów muzyka - tańsze od tych, które dotychczas sprzedawał West.
Ubrania rapera mają w przyszłym roku pojawić się w sklepach stacjonarnych i internetowych. Muzyk zawarł kontrakt z firmą Gap na 10 lat. Nie ujawniono jeszcze szczegółów finansowych transakcji, wiadomo natomiast, że West zachowa wyłączność na markę Yeezy i będzie pobierać prowizje w oparciu o wyniki sprzedaży.
Obie strony chcą dzięki współpracy zyskać nowych klientów i umocnić swoje pozycje na rynku. Choć Gap wciąż jest liderem na rynku odzieżowym w Stanach Zjednoczonych, to w ostatnich latach firma wpadła w spore kłopoty finansowe, jak i wizerunkowe, i została zmuszona zamknąć wiele swoich sklepów.