"Action on Sugar": sieci przesładzają napoje

Po krytycznym raporcie brytyjskiego "Action on Sugar" sieci Starbucks i Costa zapowiedziały ograniczenie ilości cukru w gorących napojach.

Publikacja: 18.02.2016 13:11

"Action on Sugar": sieci przesładzają napoje

Foto: 123rf.com

Starbucks zobowiązał się, że do końca 20120 roku ograniczy ilość cukru w swoich gorących napojach o 25 proc. jednocześnie sieć zwróciła uwagę, że ma w ofercie napoje typu "light".

Także konkurent amerykańskiej sieci Costa zapowiedział  "poważne działania" i obiecał popracować nad "zbilansowaniem" swojej oferty.

Pozostało 82% artykułu

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Przemysł spożywczy
Koniak do Chin luzem w kontenerach. Załoga w Cognac strajkuje
Przemysł spożywczy
Rosjanie skopiowali pomysł Donalda Trumpa. Nowa marka wódki na rynku
Przemysł spożywczy
Sposób na drogi nabiał? Nasłać prokuraturę. Takie rzeczy tylko w Rosji
Przemysł spożywczy
Cena masła. Ile może kosztować w święta? „Zbliżamy się do 10 zł”
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Przemysł spożywczy
Polacy szukają oszczędności, także w przypadku żywności