Sondaż: 73,5 proc. Polaków niezadowolona ze sposobu finansowania billboardów

Zdecydowana większość uczestników sondażu IBRiS dla Radia Zet jest niezadowolona z faktu, że kampania billboardowa wspierająca reformę sądów proponowaną przez PiS jest finansowana przez spółki skarbu państwa, których środki trafiają do realizującej kampanię Polskiej Fundacji Narodowej.

Aktualizacja: 22.09.2017 17:00 Publikacja: 22.09.2017 16:40

Sondaż: 73,5 proc. Polaków niezadowolona ze sposobu finansowania billboardów

Foto: materiały prasowe

Sposób finansowania kampanii podoba się 20,3 proc. ankietowanych.

6,3 proc. respondentów nie ma zdania w tej kwestii.

Pozostało 87% artykułu

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Społeczeństwo
Komisja decyduje, który zabytek można kupić do muzeum
Społeczeństwo
Ośrodek Karta apeluje o pomoc finansową
Społeczeństwo
Sondaż: Jak Polacy oceniają zgodę na atakowanie celów w głębi Rosji bronią USA?
Społeczeństwo
Gdzie i jak będzie padać w sobotę i niedzielę? W pogodzie typowe przedzimie
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Społeczeństwo
Co 16. dziecko, które rodzi się w Polsce, jest cudzoziemcem. Chodzi o komfort życia?