Sondaż: Ilu Polaków gotowych do bojkotu Tigera

Czy w związku z kontrowersyjną reklamą napoju Tiger Polacy zamierzają bojkotować produkty firmy Maspex? Odpowiedź respondentów w sondażu SW Research dla serwisu rp.pl.

Aktualizacja: 29.08.2017 14:03 Publikacja: 29.08.2017 00:01

Sondaż: Ilu Polaków gotowych do bojkotu Tigera

Foto: Instagram/Tigerenergydrink

Kontrowersyjna reklama napoju energetycznego Tiger z hasłem „Chrzanić to, co było, ważne to, co będzie", umieszczona na Instagramie w rocznicę wybuchu powstania warszawskiego może odbić się firmie Maspex czkawką. Właściciel m.in. marek Kubuś, Tymbark i Kotlin, firma o ponad 4 mld zł rocznego przychodu, boryka się z kryzysem wizerunkowym i realną groźbą bojkotu. Należący do państwa Lotos zapowiedział wycofanie napoju Tiger ze swoich stacji. Z produktów Maspexu zrezygnowało oficjalnie Polskie Radio, a dziennikarz TVP Info ostentacyjnie wylał napój Tiger na wizji.

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Społeczeństwo
Co 16. dziecko, które rodzi się w Polsce, jest cudzoziemcem. Chodzi o komfort życia?
Społeczeństwo
Niemcy: Polka i jej syn z zarzutami za przemyt migrantów
Społeczeństwo
Młody kierowca upilnuje 17-latka na drodze? Wątpliwe, sam lubi przycisnąć gaz
Społeczeństwo
Czy oprawcy z KL Dachau wciąż żyją? IPN zakończył śledztwo
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Społeczeństwo
Załamanie pogody: W tych miejscach dziś i jutro spadnie śnieg. IMGW ostrzega