Aktualizacja: 12.03.2017 21:19 Publikacja: 12.03.2017 19:48
1 zdjęcie
ZobaczFoto: Bloomberg
13 proc. Polaków w 2016 r. choć raz kupiło produkty spożywcze przez internet. Oznacza to wzrost o 2 pkt proc. w stosunku do roku wcześniejszego, jednak zgodnie z danymi Eurostatu, to badanie grupy konsumentów w najgęściej zaludnionych częściach kraju.
Gdy weźmiemy pod uwagę słabiej zaludnione tereny, wówczas wynik spada do 7–8 proc., co jest wynikiem poniżej unijnej średniej. Mimo to analitycy branży e-commerce mówią o potencjale rynku w samych superlatywach.
Z powodu awarii systemu kontroli produkcji i obrotu alkoholem (EGAIS) w wielu regionach Rosji, w tym w Moskwie,...
Szybciej, prościej, bardziej dynamicznie – tego dziś oczekują klienci od branży leasingowej. Chodzi o błyskawiczne decyzje, minimalne formalności i pełną integrację usług finansowych.
W Stanach Zjednoczonych rozpoczęto dużą akcję wycofania ze sklepów wybranych partii napojów Coca-Cola ze względu...
Stany Zjednoczone nie radzą sobie z coraz poważniejszym deficytem jaj na krajowym rynku. Prośby o pomoc, skierow...
Prezydent Trump za konkretny sukces swojej prezydentury uważa wyhamowanie wzrostu cen jajek w USA. Ale nie ma ra...
Transformacja energetyczna. Inwestowanie i operowanie infrastrukturą energetyczną. Strategiczne, ekonomiczne, technologiczne i środowiskowe aspekty transformacji energetycznej w wymiarze lokalnym
Dubajska czekolada może zawierać ślady pleśni – informuje niemiecki tygodnik „Der Spiegel”. Niemiecka Fundacja W...
W salonach dealerskich sieci Suzuki w całej Polsce ruszyły pokazy premierowych motocykli Suzuki DR-Z4S i DR-Z4SM. Nowe maszyny będzie można zobaczyć w miastach praktycznie w całej Polsce.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas