Luksus mieszkaniowy sprzedaje się po cichu

Lwia część prestiżowych domów i apartamentów nie trafia nigdy na rynek, a ich sprzedaż odbywa się poprzez marketing szeptany. - mówi Cyprian Chałupczak, współzałożyciel spółki Koneser Group.

Aktualizacja: 05.06.2017 07:38 Publikacja: 04.06.2017 19:41

Cyprian Chałupczak, współzałożyciel spółki Koneser Group

Cyprian Chałupczak, współzałożyciel spółki Koneser Group

Foto: materiały prasowe

Rzeczpospolita: Czy polskie nieruchomości spełniają światowe kryteria luksusu?

Cyprian Chałupczak, współzałożyciel spółki Koneser Group: Topowe nieruchomości na świecie czasem skrajnie się od siebie różnią, a mimo to są zaliczane do superluksusowych. Weźmy chociażby apartamenty na Manhattanie z widokiem na miasto, oplecione punktami usług, handlu, edukacji i kultury. Na drugiej szali są wille za miastem, z dala od głównej drogi, z widokiem na połacie zieleni.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

119 zł za rok czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Nieruchomości
Klienci wracają na rynek mieszkań. Ale nie spieszą się z zakupami
Materiał Promocyjny
Suzuki e VITARA jest w pełni elektryczna
Nieruchomości
Nowe mieszkania PHN w centrum Warszawy. „Rewitalizacja i rozbudowa”
Nieruchomości
PKB Inwest Budowa sprzedaje dwa parki handlowe
Nieruchomości
Maciej Wójcik za sterami Mercator Estates
Materiał Promocyjny
Kluczowe funkcje Małej Księgowości, dla których warto ją wybrać
Nieruchomości
Czy to fala powrotów do miast
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego