10 lat SEO – jak zmieniło się w ciągu ostatniej dekady?

Pozycjonowanie w wyszukiwarce Wirtualnej Polski i Onetu, katalogowanie i precle. Tak wielu SEOwcom kojarzą się początki XXI wieku w pozycjonowaniu.

Aktualizacja: 26.06.2017 20:49 Publikacja: 26.06.2017 20:37

10 lat SEO – jak zmieniło się w ciągu ostatniej dekady?

Foto: Fotorzepa, Magda Starowieyska

Z okazji 10.lecia działalności, agencja SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja przygotowała krótki raport dotyczący tego, jak zmienił się marketing w wyszukiwarkach zarówno od strony użytkownika, jak i stosowanych przez firmy SEO metod.

Od linkowania do budowania wartości stron. Tak w skrócie można by nazwać zmianę, jaką przeszło SEO przez ostatnią dekadę. Przyjrzyjmy się temu na czym i z czego wynika zmiana metodyki i technik SEO.

Pozostało jeszcze 95% artykułu

RP.PL tylko 19 zł za 3 miesiące!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Media
„Rzeczpospolita” ponownie najbardziej opiniotwórczym medium
Materiał Promocyjny
Jak przez ćwierć wieku zmieniał się rynek leasingu
Media
Kanał Warner Bros znika z ósmego multipleksu. TVN: Decyzja czysto biznesowa
Media
Starlink dostarczy internet na Ukrainie. Firma Elona Muska podpisała umowę z Kyivstar
Media
Platformy streamingowe zmieniają kinowego widza. Czas serializacji
Materiał Promocyjny
5G – przepis na rozwój twojej firmy i miejscowości
Media
Świąteczny worek z transakcjami
Materiał Promocyjny
Nowości dla przedsiębiorców w aplikacji PeoPay