Aktualizacja: 02.10.2016 14:15 Publikacja: 02.10.2016 13:56
Rosjanie zdecydowali się na ostrzejsze traktowanie „trudnych” pasażerów linii lotniczych.
Foto: 123RF
Przewoźnicy mają prawo odmówić wejścia na pokład pijanemu, pasażerowi zachowującemu się po chamsku, bądź osobie, która zakłóciła spokój w samolocie w przeszłości i znalazła się na czarnej liście trudnych klientów.
Dotychczas, mimo że ICAO (Międzynarodowa Organizacja Lotnictwa Cywilnego — należy do niej m.in. polski ULC) pozwalała odmówić zabrania takich pasażerów, Rosjanie przymykali oko na burdy na pokładzie i np. nie lądowali w najbliższym porcie, żeby się ich pozbyć, bo nie było przepisów, które nakazywałyby zwrócenie przewoźnikowi kosztów takiej operacji.
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Konflikt indyjsko-pakistański spowodował kolejne zakłócenia w podróżach lotniczych. Kilku przewoźników azjatycki...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas