eBay zajrzy w myśli klientów

Amerykański serwis prowadzi eksperymentalne badanie zachowania mózgów klientów w trakcie zakupów.

Aktualizacja: 03.10.2017 14:30 Publikacja: 03.10.2017 13:41

eBay zajrzy w myśli klientów

Foto: Bloomberg

Firmy od dawna próbują dowiedzieć się jak najwięcej o tym, co wpływa na decyzje konsumentów. Ilość gromadzonych przez nie danych rośnie w szybkim tempie, a co jakiś czas pojawiają się nowe sposoby na badanie tego, jak konsument zachowuje się w trakcie zakupów. Także eBay postanowił dowiedzieć się czegoś więcej o tym, jak konsumenci podejmują decyzje – uruchomił eksperyment, w którym za pomocą urządzeń badających fale mózgowe (EEG) będą rejestrowane czynności mózgu w trakcie zakupów. W pewnym sensie eBay zajrzy więc konsumentom w ich myśli, choć do dosłownego czytania tego, co myślimy z pewnością jest jeszcze daleko.

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Handel
Polacy chcą płacić możliwie jak najpóźniej
Materiał Promocyjny
Pieniądze od banku za wyrobienie karty kredytowej
Handel
Michael Otto, Otto Group: Konkurencja musi być uczciwa
Handel
Prezenty coraz częściej także z drugiej ręki
Handel
Polacy oszczędzają i ostrożnie wydają. Dla listopadowych wyprzedaży zrobią wyjątek
Materiał Promocyjny
Kobieta pracująca żadnej pracy się nie boi!
Handel
Dyskonty zdobyły rynek, ale klienci mogą mieć mniejszy wybór