Aktualizacja: 09.03.2017 18:53 Publikacja: 09.03.2017 18:44
Foto: Fotorzepa/Sławomir Mielnik
Program lojalnościowy Moja Biedronka ma już 5 mln aktywnych kont.
Przy założeniu, że w Polsce jest ok. 13 mln gospodarstw domowych można oszacować, iż z programu Biedronki korzysta prawie 40 proc. rodzin. 5 mln aktywnych kont może oznaczać nawet kilkanaście milionów klientów, którzy mają kartę Moja Biedronka w portfelu. Jest to możliwe dzięki temu, że do każdej głównej karty dołączane były dwie mniejsze, obsługiwane przez ten sam numer konta.
Szef sieci handlowej Primark Paul Marchant zrezygnował ze stanowiska. Został oskarżony o niewłaściwe zachowanie...
Szybciej, prościej, bardziej dynamicznie – tego dziś oczekują klienci od branży leasingowej. Chodzi o błyskawiczne decyzje, minimalne formalności i pełną integrację usług finansowych.
Co dziewiąty konsument woli teraz wydawać pieniądze na różnego typu doświadczenia, jak podróże, wystawy czy spor...
Triumfalny powrót marki Tupperware? Młody przedsiębiorca z Francji chce kontynuować działalność kultowej marki....
Dziesięciokrotna podwyżka ceł na samochody importowane przez USA wywoła odwetowe kroki ze strony UE. Wojna handl...
Transformacja energetyczna. Inwestowanie i operowanie infrastrukturą energetyczną. Strategiczne, ekonomiczne, technologiczne i środowiskowe aspekty transformacji energetycznej w wymiarze lokalnym
Amerykański prezydent rozpoczyna wojnę handlową, której konsekwencją będzie wzrost cen samochodów zarówno w Euro...
W salonach dealerskich sieci Suzuki w całej Polsce ruszyły pokazy premierowych motocykli Suzuki DR-Z4S i DR-Z4SM. Nowe maszyny będzie można zobaczyć w miastach praktycznie w całej Polsce.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas