Miliony aktywnych kart Moja Biedronka

W pół roku udało się popularnej sieci zachęcić miliony klientów do aktywnego korzystania z programu lojalnościowego. Inni na taki wynik musieli pracować wiele lat.

Aktualizacja: 09.03.2017 18:53 Publikacja: 09.03.2017 18:44

Miliony aktywnych kart Moja Biedronka

Foto: Fotorzepa/Sławomir Mielnik

Program lojalnościowy Moja Biedronka ma już 5 mln aktywnych kont.

Przy założeniu, że w Polsce jest ok. 13 mln gospodarstw domowych można oszacować, iż z programu Biedronki korzysta prawie 40 proc. rodzin. 5 mln aktywnych kont może oznaczać nawet kilkanaście milionów klientów, którzy mają kartę Moja Biedronka w portfelu. Jest to możliwe dzięki temu, że do każdej głównej karty dołączane były dwie mniejsze, obsługiwane przez ten sam numer konta.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
9zł za pierwszy miesiąc.

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
9 zł pierwszy miesiąc, a potem 39 zł/msc
Handel
Natychmiastowa dymisja szefa sieci Primark. W tle zarzuty obyczajowe
Materiał Promocyjny
Jak wygląda nowoczesny leasing
Handel
Luksus w odwrocie, Polacy wolą wydawać na inne rzeczy
Handel
Francuz chce odrodzić markę Tupperware. „Wielki powrót” kultowej marki do Polski
Handel
Do czego doprowadzi motoryzacyjna wojna celna Donalda Trumpa?
Materiał Partnera
Kroki praktycznego wdrożenia i operowania projektem OZE w wymiarze lokalnym
Handel
Donald Trump rozpoczyna motoryzacyjną wojnę handlową. Kto ją wygra?
Materiał Promocyjny
Suzuki Moto Road Show już trwa. Znajdź termin w swoim mieście