Star-Typ-Sport (STS) przymierza się do zagranicznej ekspansji – dowiedziała się „Rzeczpospolita". Spółka na celownik wzięła Afrykę. Interesuje się kilkoma krajami, ale nie chce jeszcze zdradzać konkretów. Prowadzi już tam rozmowy w kontekście ewentualnych inwestycji.
– Afryka to ciekawy rynek – miliony ludzi i bogacące się społeczeństwo. Warto tam otwierać punkty bukmacherskie, choć jest problem z łącznością internetową i wiarygodnością banków – wyjaśnia nam Mateusz Juroszek, prezes STS, a jednocześnie wiceszef deweloperskiej firmy Atal.
STS poważnie pod uwagę bierze również akwizycje w Europie.

STS chce przejmować
STS to polski rodzynek w branży bukmacherskiej. Rodzinna firma z korzeniami w Cieszynie, otoczona potężnymi, zagranicznymi rywalami oraz nielegalną konkurencją, wygryzła dla siebie 48 proc. krajowego rynku zakładów sportowych. Skokowy rozwój w kraju – m.in. z uwagi na konieczność uzyskania zgód na potencjalne przejęcia od Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów – jest dziś mało prawdopodobny, dlatego spółka mocno rozgląda się za granicą. Mateusz Juroszek, prezes STS, przyznaje, że szuka możliwości dalszego wzrostu. Analizuje kilka kierunków ekspansji. W Afryce chce stawiać nie tylko na akwizycje, ale również na sprzedaż własnych produktów i usług lokalnym bukmacherom. – Może będzie tak, że nasza spółka dostarczy komuś platformę bukmacherską – przyznaje prezes Juroszek.