Aktualizacja: 09.02.2017 05:08 Publikacja: 08.02.2017 20:09
Foto: Fotorzepa/Andrzej Bogacz
Nadzwyczajne walne zgromadzenie PZU powołało do rady nadzorczej ubezpieczyciela Łukasza Świerżewskiego, Agatę Górnicką, Pawła Góreckiego i Bogusława Banaszaka, popieranych przez wicepremiera Mateusza Morawieckiego.
Wiceprzewodniczący RN Marcin Gargas, Radosław Potrzeszcz i Piotr Paszko zostali z Rady odwołani, a inny członek RN Eligiusz Krześniak złożył wcześniej rezygnację z funkcji jej członka. W komunikacie napisano, że „rezygnacja nie zawiera informacji o jej przyczynach".
Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie PZU powołało we wtorek Andrzeja Klesyka do rady nadzorczej największego polskiego ubezpieczyciela. Zajmie tam miejsce odwołanego wcześniej Wojciecha Olejniczaka.
Suzuki Vitara jest dostępna w odmianach Mild Hybrid i DualJet Hybrid z technologią Strong Hybrid. Tłumaczymy, jakie są różnice między tymi wersjami i którą z nich dla siebie wybrać.
Po kilku latach spadków cen komunikacyjnego OC w 2024 r. za polisy te trzeba było płacić średnio o jedną czwartą więcej niż rok wcześniej. Prognozy mówią o dalszych wzrostach. Jeszcze długo potrwa, zanim ten segment rynku ubezpieczeń odrobi straty.
Czy firmy ubezpieczeniowe będzie stać na wypłatę odszkodowań pogorzelcom z Los Angeles? Wiele osób obawia się, że ich polisy ubezpieczeniowe mogą nie pokryć kosztów odbudowy, a przyszłe składki będą astronomiczne. Wiele firm ubezpieczeniowych musi liczyć się z problemami finansowymi, a niektóre nawet z bankructwem.
Miniony rok przyniósł ubezpieczycielom potężne wyzwania związane ze zmianami klimatu. Zapewne pojawią się one i w 2025 r. Do tego dojdą ryzyka, których źródłem są niekorzystne zmiany demograficzne, a rosnące koszty szkód popchną w górę ceny polis OC.
Klienci Warty mają możliwość leczenia nowotworów przy użyciu najnowocześniejszych metod na świecie. Ubezpieczenie Leczenie za granicą Plus może pokryć związane z tym koszty nawet do 2 mln euro.
Warta zamknęła już 95% zgłoszonych szkód powodziowych. Ubezpieczyciel przekierował swoje siły z innych regionów Polski, dzięki czemu oględziny rzeczoznawcy były realizowane w ciągu średnio 6 dni, a wypłata odszkodowania następowała średnio w 15 dni.
Poprzez innowacje, elastyczność i zrozumienie potrzeb lokalnych rynków możemy nie tylko sprostać oczekiwaniom konsumentów, ale także inspirować innych do podejmowania działań na rzecz zrównoważonego rozwoju i efektywności biznesowej
Sądy administracyjne odmawiają zajmowania się skargami obywateli na wezwania Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego do uiszczenia opłaty za brak ubezpieczenia OC posiadaczy pojazdów mechanicznych. Twierdzą, że UFG nie jest organem administracji publicznej.
Przedsiębiorcy na skali i liniowym PIT mogą zdecydować, czy przy obliczaniu rocznej składki zdrowotnej uwzględniać przychody i koszty ze sprzedaży środków trwałych, czy też nie. Wybraną metodę trzeba zastosować do rozliczenia wszystkich transakcji.
Polscy przedsiębiorcy najbardziej obawiają się podwyżek podnoszących koszty operacyjne prowadzonej działalności, a także zdarzeń, które mogą trwale wpłynąć na możliwość prowadzenia przez nich działalności.
Sąd Najwyższy chce otrzymać stanowisko prokuratora generalnego w sprawie zagadnienia dotyczącego m.in. tego, na jakie odszkodowanie może liczyć osoba, która przywróciła auto do stanu sprzed szkody. Czy odszkodowanie powinno obejmować rzeczywiste koszty naprawy, czy hipotetyczne.
Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie PZU powołało we wtorek Andrzeja Klesyka do rady nadzorczej największego polskiego ubezpieczyciela. Zajmie tam miejsce odwołanego wcześniej Wojciecha Olejniczaka.
Polska Izba Ubezpieczeń przygotowała raport na temat największych obaw polskich przedsiębiorców. Na szczycie listy są podwyżki kosztów operacyjnych, cen paliw i energii oraz konsekwencje utraty płynności finansowej.
Ważna, szczególnie dla ciężko poszkodowanych w wypadkach drogowych, jest wysokość sumy gwarancyjnej dla obowiązkowego OC komunikacyjnego. Suma ta określona w przepisach w chwili orzekania nie może stanowić jedynego kryterium jej waloryzacji.
Po kilku latach spadków cen komunikacyjnego OC w 2024 r. za polisy te trzeba było płacić średnio o jedną czwartą więcej niż rok wcześniej. Prognozy mówią o dalszych wzrostach. Jeszcze długo potrwa, zanim ten segment rynku ubezpieczeń odrobi straty.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas