Dziesięć lat konwergencji w Polsce

Już prawie milion abonentów Orange Polska korzysta z pakietów usług. Każdy zakupił średnio cztery produkty. To pokazuje, że strategia konwergentnego operatora sprawdza się i podoba się konsumentom oraz firmom.

Publikacja: 19.06.2017 20:41

Mariusz Gaca wiceprezes Orange Polska ds. rynku konsumenckiego

Mariusz Gaca wiceprezes Orange Polska ds. rynku konsumenckiego

Foto: Fotorzepa/Jerzy Dudek

materiał powstał we współpracy z Orange Polska

Coraz więcej abonentów operatorów telekomunikacyjnych i płatnej telewizji kupuje nie pojedynczy produkt, ale pakiet, łączący nie tylko różne usługi (telefon, internet, telewizję), ale też technologie (stacjonarną i mobilną). Według ostatnich danych Urzędu Komunikacji Elektronicznej, z tzw. usług wiązanych korzystało w 2015 r. 37 proc. gospodarstw domowych. W ubiegłym roku liczba jeszcze wzrosła. Wskazują na to chociażby wyniki Orange Polska, jednego z największych operatorów usług konwergentnych.

Pozostało 87% artykułu

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Biznes
Gigant doradztwa coraz bliżej ugody wartej 600 mln dol. Miał przyczynić się do epidemii opioidów
KONFLIKTY ZBROJNE
Amerykańskie rakiety nie przyniosą przełomu
Biznes
Foxconn chce inwestować w Polsce. Tajwańska firma szuka okazji
Biznes
Amerykanie reagują na uszkodzenia podmorskich kabli internetowych
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Biznes
Polska AI podbiła Dolinę Krzemową