Dziesięć lat konwergencji w Polsce

Już prawie milion abonentów Orange Polska korzysta z pakietów usług. Każdy zakupił średnio cztery produkty. To pokazuje, że strategia konwergentnego operatora sprawdza się i podoba się konsumentom oraz firmom.

Publikacja: 19.06.2017 20:41

Mariusz Gaca wiceprezes Orange Polska ds. rynku konsumenckiego

Mariusz Gaca wiceprezes Orange Polska ds. rynku konsumenckiego

Foto: Fotorzepa/Jerzy Dudek

materiał powstał we współpracy z Orange Polska

Coraz więcej abonentów operatorów telekomunikacyjnych i płatnej telewizji kupuje nie pojedynczy produkt, ale pakiet, łączący nie tylko różne usługi (telefon, internet, telewizję), ale też technologie (stacjonarną i mobilną). Według ostatnich danych Urzędu Komunikacji Elektronicznej, z tzw. usług wiązanych korzystało w 2015 r. 37 proc. gospodarstw domowych. W ubiegłym roku liczba jeszcze wzrosła. Wskazują na to chociażby wyniki Orange Polska, jednego z największych operatorów usług konwergentnych.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Czytaj dalej RP.PL.

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Biznes
5 proc. PKB na obronność, czyli dlaczego warto słuchać Trumpa
Biznes
Dlaczego Trumpowi tak zależy na Grenlandii? Co takiego ma największa wyspa świata?
Biznes
GE Aerospace ma kontrakt na silniki dla polskich śmigłowców. Skorzysta WZL1 w Dęblinie
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Program NAREW przyspiesza – 500 mln na obronę powietrzną
Materiał Promocyjny
Technologia na straży bezpieczeństwa
Biznes
Niemcy wreszcie ruszyli na zakupy zbrojeniowe i idą na rekord