Sfrustrowani marketerzy gotowi do zmiany zawodu i nowych technologii

Aż 60 proc. specjalistów ds. marketingu w Europie nie wybrałoby ponownie tej pracy. Najchętniej spróbowaliby swoich sił jako menedżerowie restauracji albo analitycy biznesowi.

Aktualizacja: 26.06.2018 16:52 Publikacja: 26.06.2018 16:37

Sfrustrowani marketerzy gotowi do zmiany zawodu i nowych technologii

Foto: stock.adobe.com

Zmieniające się szybko trendy i stale rosnące oczekiwania konsumentów przekładają się na rosnące wyzwania wobec działów marketingu i ich pracowników, a w rezultacie na ich frustrację. Tylko niespełna połowa (48 proc.) marketerów dobrze lub bardzo dobrze ocenia efekty swoich działań – wynika z ankiety 2018 European Digital Marketing Survey, którą przeprowadziła SALESmanago – używana już w 40 krajach polska platforma do automatyzacji marketingu. (W 2017 r. wygrała konkurs „Rzeczpospolitej” Młoda Marka Sukcesu”).

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
9zł za pierwszy miesiąc.

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
9 zł pierwszy miesiąc, a potem 39 zł/msc
Praca
Jak przetrwać zwolnienie: rady dla zwalnianych i zwalniających
Materiał Promocyjny
Jak wygląda nowoczesny leasing
Praca
Zetki marzą o pracy na stabilnym etacie
Praca
Motywacyjna marchewka może być ciężkostrawna
Praca
Kto będzie lepszym szefem: człowiek czy robot? Badania nie pozostawiają wątpliwości
Materiał Partnera
Kroki praktycznego wdrożenia i operowania projektem OZE w wymiarze lokalnym
Praca
Pochwała? Tylko okazjonalnie, a nagroda jeszcze rzadziej
Materiał Promocyjny
Suzuki Moto Road Show już trwa. Znajdź termin w swoim mieście