Pracodawcy wierzą w swoją markę

Rosnące problemy z pozyskaniem pracowników sprawiły, że coraz więcej firm zaczyna inwestować w działania wspierające ich wizerunek na rynku pracy. Spora grupa zadowala się jednak przekonaniem, że już ma dobrą reputację.

Aktualizacja: 22.03.2017 05:56 Publikacja: 21.03.2017 19:19

W Absolvent Talent Days bierze już udział 550 firm z 50 branż.

W Absolvent Talent Days bierze już udział 550 firm z 50 branż.

Foto: materiały prasowe

W tegorocznej wiosennej edycji Absolvent Talent Days – największych targów pracy w Polsce – uczestniczy już ok. 550 pracodawców z ponad 50 branż. W marcu i kwietniu w ośmiu miastach kraju (m.in. w Gdańsku, Wrocławiu, Rzeszowie, Warszawie i Krakowie) przedstawią oni ponad 4 tys. propozycji pracy, praktyk i staży dla studentów i absolwentów uczelni.

– Wprawdzie targi pracy nie są już dla firm głównym sposobem rekrutacji, która najczęściej odbywa się online, ale dzięki temu można wyróżnić się w działaniach offline – podkreśla Katarzyna Godlewska, współzałożycielka i dyrektor operacyjna Grupy Absolvent i główny organizator wydarzenia, któremu patronuje „Rzeczpospolita".

Pozostało jeszcze 86% artykułu

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Rynek pracy
Nowy rekord cudzoziemców w rejestrach ZUS. Zmieniają się też przepisy
Rynek pracy
Specjalista ze Wschodu, ale po studiach w Polsce
Rynek pracy
Kogo szukają pracodawcy? Rośnie liczba wolnych miejsc pracy
Rynek pracy
Coraz więcej niepracujących przypada na pracujących. W tych regionach jest najgorzej
Rynek pracy
Coraz więcej pracujących cudzoziemców. Najwięcej jest ich na Mazowszu
Materiał Promocyjny
Nest Lease wkracza na rynek leasingowy i celuje w TOP10