Pracodawcy wierzą w swoją markę

Rosnące problemy z pozyskaniem pracowników sprawiły, że coraz więcej firm zaczyna inwestować w działania wspierające ich wizerunek na rynku pracy. Spora grupa zadowala się jednak przekonaniem, że już ma dobrą reputację.

Aktualizacja: 22.03.2017 05:56 Publikacja: 21.03.2017 19:19

W Absolvent Talent Days bierze już udział 550 firm z 50 branż.

W Absolvent Talent Days bierze już udział 550 firm z 50 branż.

Foto: materiały prasowe

W tegorocznej wiosennej edycji Absolvent Talent Days – największych targów pracy w Polsce – uczestniczy już ok. 550 pracodawców z ponad 50 branż. W marcu i kwietniu w ośmiu miastach kraju (m.in. w Gdańsku, Wrocławiu, Rzeszowie, Warszawie i Krakowie) przedstawią oni ponad 4 tys. propozycji pracy, praktyk i staży dla studentów i absolwentów uczelni.

– Wprawdzie targi pracy nie są już dla firm głównym sposobem rekrutacji, która najczęściej odbywa się online, ale dzięki temu można wyróżnić się w działaniach offline – podkreśla Katarzyna Godlewska, współzałożycielka i dyrektor operacyjna Grupy Absolvent i główny organizator wydarzenia, któremu patronuje „Rzeczpospolita".

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Rynek pracy
Poprawia się sytuacja polskich kobiet na rynku pracy
Rynek pracy
Donald Trump otwiera drzwi migrantom z Afryki. Obiecuje szybką ścieżkę do obywatelstwa
Rynek pracy
We władzach dużych firm wciąż za mało kobiet. Kto nie chce zmian?
Rynek pracy
Biznes w Polsce otwiera się na kobiety. Zwłaszcza ten mniejszy
Materiał Promocyjny
O przyszłości klimatu z ekspertami i biznesem. Przed nami Forum Ekologiczne
Rynek pracy
Skarb Państwa wytycza kierunek równościowych zmian
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń