Państwowy bojkot Tigera

Jedna reklama obróciła przeciwko Maspexowi polityczną machinę. Napój znika z półek.

Aktualizacja: 14.08.2017 08:26 Publikacja: 13.08.2017 20:22

Państwowy bojkot Tigera

Foto: Fotolia

Należący do państwa Lotos wycofa napój energetyczny Tiger ze swoich stacji. „Do końca weekendu zniknie z półek" – napisała w sobotę na Twitterze Anna Lutek, dyrektor komunikacji w Lotosie.

Kontrowersyjna reklama z hasłem „Chrzanić to, co było, ważne to, co będzie", umieszczona na Instagramie w rocznicę wybuchu powstania warszawskiego – o której jednak zrobiło się głośno dopiero 9 sierpnia – kosztuje Maspex coraz więcej. Właściciel m.in. marek Kubuś, Tymbark i Kotlin, firma o ponad 4 mld zł rocznego przychodu, eksportująca swoje wyroby do 50 krajów, mierzy się z kryzysem wizerunkowym. W dwa dni jedna grafika wywołała burzę w mediach, zachęciła m.in. dziennikarza „Minęła 20" w TVP Info do ostentacyjnego wylania napoju na wizji. Z produktów Maspexu zrezygnowało oficjalnie Polskie Radio.

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Przemysł spożywczy
USA chcą importować „setki milionów” jajek z Turcji i Korei Południowej
Przemysł spożywczy
Donald Trump zapewnia, że zażegnał kryzys na rynku jajek. Nie do końca
Przemysł spożywczy
Niebezpieczne składniki w najmodniejszej czekoladzie? Niemiecka fundacja zbadała dubajską czekoladę
Przemysł spożywczy
Na pieczywo wydajemy coraz więcej. I zmieniamy nasze zwyczaje
Materiał Promocyjny
Warunki rozwoju OZE w samorządach i korzyści z tego płynące
Przemysł spożywczy
Rząd Donalda Trumpa zwrócił się do Danii o pomoc. W USA brakuje jaj
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń