Aktualizacja: 02.11.2016 07:31 Publikacja: 02.11.2016 07:16
Foto: Pixabay
Jajka oznaczone cyfrą “3” pochodzą z chowu klatkowego, który jest dla kur niosek dożywotnim więzieniem. Ten przedmiotowy i niehumanitarny sposób hodowli jest coraz częściej krytykowany i bojkotowany przez świadomych konsumentów.
Lidl zobowiązał się, że do 2025 roku całkowicie zrezygnuje z pozyskiwania jaj z chowu klatkowego do sklepów na całym świecie. Polityka sieci Lidl jest wyjątkowa, ponieważ zakłada wycofanie się z wykorzystywania “trójek” w przypadku wszystkich jaj i produktów marki własnej, w tym produktów firmowych zawierających jajka – paczkowanych czy wypieków.
Nie żyje Henryk Kania, znany polski biznesmen, który stworzył Zakłady Mięsne Henryk Kania – jedną z największych firm w branży. Jej wędliny są sprzedawane w całej Polsce, w tym kabanosy dla Biedronki.
Popeyes, czyli pochodząca z USA sieć restauracji typu fast food, zapowiada na 2025 r. znaczne przyspieszenie tempa ekspansji w Polsce.
Hennessy chcąc uniknąć karnego cła zastanawia się nad przeniesieniem do Chin rozlewni swego koniaku. Wiadomość o tym skłoniła do strajku połowę załogi rozlewni w Cognac, 500 pracowników.
Rosyjski urząd patentowy Rospatent otrzymał wniosek firmy o zarejestrowanie nowej marki wódki . Wnioskodawcą jest firma technologiczna z St Petersburga RAU IT - poinformował „Moscow Times”.
W kultowym filmie „Czterdziestolatek”, który został nakręcony w latach 70., budowlańcami, inżynierami, kierownikami i prezesami są mężczyźni. To oni wykuwają kilofami przyszłość narodu na poligonach dworca centralnego czy Trasy Łazienkowskiej. A kobiety….?
Prokuratur generalny Rosji sprawdzi informacje o zawyżaniu przez producentów cen na przetwory mleczne. Takie polecenie wydał mu Kreml. Reżim niepokoi rosnące niezadowolenie Rosjan z coraz większych podwyżek cen żywności.
Takie sieci, jak Biedronka, Lidl czy Aldi, zdobyły już blisko połowę polskiego rynku spożywczego. Teraz będą zmniejszać ofertę na półkach, by zaoszczędzić. To problem dla klientów i producentów.
Niemiecka sieć wprowadza swój program lojalnościowy na nowy poziom. Dzięki aplikacji Lidl Plus można już dostać nie tylko zniżki na zakupy, ale też taniej kupić bilety do kina czy paliwo na stacjach Shell.
Już 72 proc. Polaków deklaruje, iż korzysta choć z jednego programu lojalnościowego. Zdecydowanie najpopularniejszy jest ten prowadzony przez Biedronkę.
Trunki w wersji bezalkoholowej podbijają polski rynek, ze sprzedażą rosnącą nawet ponad 50 proc. w skali roku. To dopiero początek coraz mocniejszego trendu konsumenckiego.
Kapituła, w skład której wchodziły uznane autorytety ekonomiczne i gospodarcze, uhonorowała firmy wykazujące się szczególną aktywnością i konsekwencją w obszarze wdrażania zasad ESG.
Przy sklepach największej sieci handlowej w Polsce działa już 210 stacji ładowania o dużej mocy zlokalizowanych Kolejnych niemal 170 obiektów oczekuje na finalizację procedur związanych z oddaniem do użytku,
Tanie sklepy zdobywają rynek i umacniają pozycję, ale w niektórych sektorach widać wzrost liczby specjalistycznych placówek. Zwłaszcza tych piekarniczych czy z wyrobami tytoniowymi lub alkoholem.
Konsumenci masowo zwiększyli zakupy paluszków, by wesprzeć producenta, który w pożarze stracił jeden z zakładów. Wzrost sprzedaży jest imponujący.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas