Pepsi walczy z otyłością. Będzie mniej cukru w napojach

PepsiCo obniży poziom cukru we wszystkich sprzedawanych napojach bezalkoholowych na całym świecie.

Aktualizacja: 18.10.2016 13:53 Publikacja: 18.10.2016 12:16

Pepsi walczy z otyłością. Będzie mniej cukru w napojach

Foto: Pepsi.com

Decyzja o znaczącej redukcji ilości cukru w napojach została podjęta przez koncern uwagi na rosnące problemy zdrowotne na świecie oraz kwestie środowiskowe. Zarówno PepsiCo, jak i jej największy rywal Coca-Cola, znalazły się w ostatnim czasie pod silną presją rządów oraz ekspertów w dziedzinie zdrowotnej, którzy oskarżają amerykańskie koncerny o przyczynienie się do coraz groźniejszej epidemii otyłości oraz cukrzycy w wielu krajach.

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Przemysł spożywczy
Koniak do Chin luzem w kontenerach. Załoga w Cognac strajkuje
Przemysł spożywczy
Rosjanie skopiowali pomysł Donalda Trumpa. Nowa marka wódki na rynku
Przemysł spożywczy
Sposób na drogi nabiał? Nasłać prokuraturę. Takie rzeczy tylko w Rosji
Przemysł spożywczy
Cena masła. Ile może kosztować w święta? „Zbliżamy się do 10 zł”
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Przemysł spożywczy
Polacy szukają oszczędności, także w przypadku żywności