Aktualizacja: 06.02.2016 07:03 Publikacja: 06.02.2016 06:54
Foto: Bloomberg
Ponad 4 miesiące po ujawnieniu skandalu we wrześniu w Stanach Volkswagen w dalszym ciągu nie ma technicznego rozwiązania dla prawie 600 tys. samochodów z dieslami, rośnie też liczba zarzutów. Najważniejsi członkowie rady nadzorczej spotykali się ostatnio częściej, aby dyskutować o skandalu i jak zaksięgować jego skutki w rocznym bilansie, który miął być ogłoszony 10 marca.
Ograniczone grono 20-osobowej rady nadzorczej dyskutowało w środę, w jakim stopniu VW będzie potrzebować wpisania do rocznych wyników odpisów na ten skandal. Kierownictwo grupy ogłosiło teraz, że konferencja prasowa poświęcona bilansowi roku 2015 z 10 marca i WZA zaplanowane na 21 kwietnia odbędą się później, a ich terminy zostaną podane, kiedy tylko będzie to możliwe. Odroczenie tych spotkań wynika z tego, że nadal istnieją pewne otwarte kwestie i wynikające z nich wyliczenia związane z kwestią emisji spalin przez silniki Diesla.
Od ostrzeżeń, by nie opuszczać USA nawet na krótko, po wskazówki dotyczące ukończenia studiów – amerykańskie uni...
Chiny szukają porozumienia z Unią Europejską, sen (a raczej jego brak) kosztuje Polskę 8 mld zł rocznie, a WIG p...
Dla wielu podmiotów, z którymi rozmawiamy, kwestie ESG są ważne dla właściciela, inwestora, pracowników, kontrah...
Trwa konkurs „Voice Impact Award” na najlepszy tekst dziennikarski. Pula nagród to aż 80 tys. zł. Zgłoszenia moż...
Światowe Forum Ekonomiczne w szwajcarskim kurorcie Davos słynęło jako miejsce spotkań najważniejszych polityków,...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas