Marketing w nowej odsłonie

Zdobywca tytułu Młoda Marka Sukcesu oraz kampanii reklamowej wartej 400 tys. zł.

Publikacja: 25.01.2017 21:00

Marketing w nowej odsłonie

Foto: materiały prasowe

Należąca do firmy Benhauer marka SALESmanago Marketing Automation jest obecna na rynku od 2011 r. Wielkość sprzedaży pod tym brandem rośnie w skali roku o niemal 100 proc. – Na pewnie nie zwolnimy tempa – deklaruje Marek Broda, dyrektor operacyjny w SALESmanago. Ubiegłoroczna sprzedaż pod tą marką szacowana jest na 28 mln zł, a tegoroczna może sięgnąć 60 mln zł. Udział sprzedaży zagranicznej w obrotach wynosi 70 proc. Apetyt firma ma duży. – Rynek amerykański jest już dojrzały, zdecydowanie wyższy potencjał ma rynek europejski, który jeszcze nie jest nasycony. To właśnie tu będziemy się rozwijać – zapowiada Marek Broda.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Tylko 79 zł za pół roku czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Ekonomia
Złoty wiek dla ambitnych kobiet
Panel Transformacji Energetycznej
Czas na szeroką debatę o transformacji energetycznej
Ekonomia
Rekordowy Kongres na przełomowe czasy
Ekonomia
Targi w Kielcach pokazały potęgę sektora rolnego
Ekonomia
Gminy przechodzą na OZE – nie zostań w tyle!
Materiał Partnera
Kroki praktycznego wdrożenia i operowania projektem OZE w wymiarze lokalnym
Ekonomia
Pracownik w centrum uwagi organizacji
Materiał Promocyjny
Suzuki Moto Road Show już trwa. Znajdź termin w swoim mieście