Luksus mieszkaniowy sprzedaje się po cichu

Lwia część prestiżowych domów i apartamentów nie trafia nigdy na rynek, a ich sprzedaż odbywa się poprzez marketing szeptany. - mówi Cyprian Chałupczak, współzałożyciel spółki Koneser Group.

Aktualizacja: 05.06.2017 07:38 Publikacja: 04.06.2017 19:41

Cyprian Chałupczak, współzałożyciel spółki Koneser Group

Cyprian Chałupczak, współzałożyciel spółki Koneser Group

Foto: materiały prasowe

Rzeczpospolita: Czy polskie nieruchomości spełniają światowe kryteria luksusu?

Cyprian Chałupczak, współzałożyciel spółki Koneser Group: Topowe nieruchomości na świecie czasem skrajnie się od siebie różnią, a mimo to są zaliczane do superluksusowych. Weźmy chociażby apartamenty na Manhattanie z widokiem na miasto, oplecione punktami usług, handlu, edukacji i kultury. Na drugiej szali są wille za miastem, z dala od głównej drogi, z widokiem na połacie zieleni.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Nieruchomości
7R sprzedaje pięć obiektów za ponad 150 mln euro
Nieruchomości
Towarowa Towers. Wieże na warszawskiej Woli już gotowe
Nieruchomości
Vendo Park otwiera się w Kostrzynie nad Odrą
Nieruchomości
Coraz większe osiedle Przyjemne. Ponad nowych 110 mieszkań
Nieruchomości
Są miasta, gdzie mieszkania są już tańsze niż rok temu
Materiał Promocyjny
Nest Lease wkracza na rynek leasingowy i celuje w TOP10