Aktualizacja: 17.09.2017 18:55 Publikacja: 17.09.2017 18:55
Foto: Fotorzepa, Dariusz Pisarek
Częściej niż ogół internautów korzystamy za to z Facebooka – wynika z raportu Wave9, autorstwa agencji mediowej UM. W Polsce z Facebooka przynajmniej raz dziennie korzysta 59,6 proc. internautów, podczas gdy na świecie jest to 45,7 proc. Spore rozbieżności ze światowymi trendami widać też w korzystaniu z WhatsAppa i Instagrama (patrz: wykres).
– Tegoroczna edycja raportu pełna jest niespodzianek. Okazuje się, że na tle świata polscy internauci korzystają z sieci w zdecydowanie bardziej tradycyjny sposób, wolniej przyswajają nowinki, a niektóre trendy zdają się pomijać w ogóle – mówi Marcin Dec, prezes grupy IPG Mediabrands, w skład której wchodzi UM.
Zmarł Wiesław Podkański, wieloletni prezes Ringier Axel Springer Polska, a od 2005 roku honorowy prezes tej firm...
W Orlenie znaleziono dowody, że spółka za prezesury Daniela Obajtka chciała kupić spółkę Gremi Media – wydawcę „...
Pracownicy TVN otrzymali specjalny komunikat, w którym władze spółki informują ich, że „optymalną opcją jest poz...
Flagowy program rosyjskiej propagandy telewizyjnej, Kanał Pierwszy, przynosi ogromne straty. To efekt gwałtowneg...
Zbliża się termin składania wiążących ofert na stację TVN. Są nowe informacje o potencjalnych inwestorach. Czy d...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas