Polski internauta omija światowe trendy w sieci

Na tle świata rzadziej publikujemy w mediach społecznościowych i rzadziej korzystamy z serwisów w rodzaju Netfliksa oraz z komunikatorów.

Publikacja: 17.09.2017 18:55

Polski internauta omija światowe trendy w sieci

Foto: Fotorzepa, Dariusz Pisarek

Częściej niż ogół internautów korzystamy za to z Facebooka – wynika z raportu Wave9, autorstwa agencji mediowej UM. W Polsce z Facebooka przynajmniej raz dziennie korzysta 59,6 proc. internautów, podczas gdy na świecie jest to 45,7 proc. Spore rozbieżności ze światowymi trendami widać też w korzystaniu z WhatsAppa i Instagrama (patrz: wykres).

– Tegoroczna edycja raportu pełna jest niespodzianek. Okazuje się, że na tle świata polscy internauci korzystają z sieci w zdecydowanie bardziej tradycyjny sposób, wolniej przyswajają nowinki, a niektóre trendy zdają się pomijać w ogóle – mówi Marcin Dec, prezes grupy IPG Mediabrands, w skład której wchodzi UM.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
9zł za pierwszy miesiąc.

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
9 zł pierwszy miesiąc, a potem 39 zł/msc
Media
Zmarł Wiesław Podkański, wieloletni prezes Ringier Axel Springer Polska
Media
Radio Zet: Daniel Obajtek chciał kupić „Rzeczpospolitą”. Nie kupił, ale wydał setki tysięcy złotych
Media
TVN jednak nie zmieni właściciela. Zarząd informuje o przyczynach
Media
Rosjanie są zmęczeni propagandą. Porzucają kremlowską telewizję
Media
Znów gorąco wokół TVN. Nowe informacje o inwestorach