Producenci gier w tym roku nie błyszczą

Branża nadal jest fenomenem polskiej gospodarki. Warto też jednak odnotować jej wpadki, a tych ostatnio nie brakuje.

Aktualizacja: 10.08.2017 21:31 Publikacja: 10.08.2017 20:57

Producenci gier w tym roku nie błyszczą

Foto: Fotolia

Dużą wyprzedażą akcji zareagowali inwestorzy na informację o odwołaniu przez firmę T-Bull prognoz finansowych. Liczba jej premier i sprzedaż z pojedynczego tytułu okazały się niższe niż początkowo zakładano. Spółka zmodyfikowała też strategię.

– Decyzja o przeformatowaniu w kierunku wydawania gier o znacznie większej wartości sprzedaży z pojedynczego tytułu jest naszą odpowiedzią na obserwowaną sytuację i trendy rynkowe – podkreśla Damian Fijałkowski z zarządu T-Bulla. To jedna z najbardziej dynamicznie rozwijających się spółek w branży. W lipcu jej gry pobrano 7,6 mln razy, a łączna skumulowana liczba pobrań przekroczyła już ćwierć miliarda.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

99 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Media
Szał na kursie Legimi. WP chce skupić akcje
Media
„Wieści Rolnicze” mają dyrektor zarządzającą. „To kluczowy krok w naszym rozwoju”
Media
Rosja wyrzuca moskiewskiego korespondenta „Le Monde”
Media
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym tytułem prasowym w 2024 r.
Media
Rekordowe wyniki portalu wiescirolnicze.pl. Potężne wzrosty oglądalności