Polacy mają zaufanie do newsów

Wraz z Finami, Brazylijczykami i Portugalczykami mamy największe zaufanie do informacji, które czytamy. I jesteśmy w światowej czołówce internautów najchętniej blokujących reklamy w sieci.

Aktualizacja: 23.06.2017 07:11 Publikacja: 22.06.2017 20:36

Foto: Bloomberg

Zaufanie do najnowszych informacji znajdowanych w internecie ma aż 53 proc. Polaków – wynika z najnowszego raportu o cyfrowych newsach „Digital News Raport", przygotowywanego co roku przez Reuters Institute for The Study of Journalism. To aż o 10 pkt proc. więcej, niż wynosi średnia dla świata.

Rekordzistami są pod tym względem Finowie, wśród których aż 62 proc. ma zaufanie do tego, co czyta, przeglądając najświeższe informacje w mediach.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Czytaj dalej RP.PL.

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Media
„The Washington Post” zwalnia pracowników. Dziennik szykuje się na drugą kadencję Trumpa
Media
Szef Grupy RMF: Nie robimy już tylko radia dla ludzi
Media
„Rzeczpospolita” ponownie najbardziej opiniotwórczym medium
Media
Kanał Warner Bros znika z ósmego multipleksu. TVN: Decyzja czysto biznesowa
Materiał Promocyjny
Technologia na straży bezpieczeństwa
Media
Starlink dostarczy internet na Ukrainie. Firma Elona Muska podpisała umowę z Kyivstar