Wielkie świąteczne wydawanie

Na finiszu sezonu bożonarodzeniowego Polacy będą wydawali w sklepach na prezenty i produkty spożywcze średnio 1,4 mld zł dziennie.

Aktualizacja: 21.12.2015 06:13 Publikacja: 20.12.2015 20:00

Wielkie świąteczne wydawanie

Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek JD Jerzy Dudek

Grudzień to dla całej branży handlowej najważniejszy okres w roku. Świąteczny budżet Polaków to w końcu ponad 20 mld zł, wydawanych głównie na prezenty i żywność. Dlatego sieci handlowe mają o co walczyć.

Z badania Deloitte wynika, że na ostatnie dni przed Wigilią zakupy zostawia 29 proc. Polaków. Ale sądząc po frekwencji w sklepach, robi je sporo więcej osób.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

99 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Handel
Po Biedronce także Carrefour w Polsce pod kreską. I to jeszcze mocniej
Handel
CCC zrobi emisję akcji. Brzoska i Solorz sprzedadzą akcje Modivo
Handel
Marcin Bójko z LPP: Myślę, że odbudowaliśmy zaufanie inwestorów
Handel
Pierwszy sklep, gdzie za wejście trzeba zapłacić
Handel
Polskie marki wygrywają z zagraniczną konkurencją