Amazon walczy o nasz rynek

Firma nie ma jeszcze polskiego sklepu, ale szuka klientów przez porównywarki cenowe.

Aktualizacja: 19.10.2017 06:46 Publikacja: 18.10.2017 19:53

Amazon walczy o nasz rynek

Foto: Bloomberg

Wejście Amazona na polski rynek rozpala branżę od kilku lat. Firma systematycznie umacnia swoją obecność w naszym kraju, otwierając kolejne centra logistyczne, ale także sprzedając towary za pośrednictwem niemieckiej strony. Teraz stawia na kolejny sposób dotarcia do klientów.

– Kilkaset tysięcy z kilkunastu milionów produktów dostępnych na Amazonie w języku polskim jest w ofercie porównywarek Ceneo, Skąpiec czy Cenowarka – mówi Marzena Więckowska, rzecznik Amazona w Polsce. – Konkurencyjne ceny, największy wybór i wygoda robienia zakupów to nasze filary. Ważna dla nas jest możliwość pokazania konsumentom tych trzech kluczowych elementów oferty, także za pomocą zewnętrznych parterów – dodaje.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
9zł za pierwszy miesiąc.

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
9 zł pierwszy miesiąc, a potem 39 zł/msc
Handel
Donald Trump ogłosił nowe cła odwetowe. „To, co oni robią nam, my zrobimy im”
Materiał Promocyjny
Jak wygląda nowoczesny leasing
Handel
Natychmiastowa dymisja szefa sieci Primark. W tle zarzuty obyczajowe
Handel
Luksus w odwrocie, Polacy wolą wydawać na inne rzeczy
Handel
Francuz chce odrodzić markę Tupperware. „Wielki powrót” kultowej marki do Polski
Materiał Partnera
Kroki praktycznego wdrożenia i operowania projektem OZE w wymiarze lokalnym
Handel
Do czego doprowadzi motoryzacyjna wojna celna Donalda Trumpa?
Materiał Promocyjny
Suzuki Moto Road Show już trwa. Znajdź termin w swoim mieście