Aktualizacja: 18.10.2017 06:16 Publikacja: 17.10.2017 20:21
Foto: 123RF
Od kilku lat odzież jest najczęściej wymienianą przez internautów kategoria, jeśli chodzi o realizowane w sieci zakupy. Z badania Instytutu Badań Rynkowych i Społecznych IBRiS dla „Rz" wynika, że w tym roku zakupy w tym kanale planuje 17 proc. badanych, a 18,2 proc. chce je robić i online, i offline.
Chiny i UE nakładają na USA cła odwetowe. Zaostrzenie wojny handlowej uderza w giełdy. Rośnie też rentowność obl...
Po lekkim wyhamowaniu cen w lutym nie ma już śladu. W marcu było aż 6,7 proc. drożej niż rok temu, co jest fatal...
Stany Zjednoczone zawieszają cła nałożone na 75 krajów na okres 90 dni. Prezydent USA Donald Trump napisał na po...
Po raz pierwszy Allegro nie jest najpopularniejszą witryną, jeśli chodzi o serwisy e-handlowe w Polsce. Lepszy w...
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Indyjski eksporter krewetek Coastal Corp. podał, że większość jego klientów w USA chce wziąć na siebie wyższe ko...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas