Tesco walczy z konkurencją: darmowe owoce

Brytyjska sieć handlowa postawiła na owoce i warzywa w walce o klienta na Wyspach.

Publikacja: 29.07.2016 14:55

Tesco walczy z konkurencją: darmowe owoce

Foto: 123rf.com

W walce o klienta siec Tesco postanowiło sięgnąć po nową broń: darmowe owoce dla dzieci.

Sieci handlowe na Wyspach Brytyjskich od kilku lat prowadzą tzw. wojnę cenową. Biorą w niej udział także niemieckie sieci dyskontowe takie jak Aldi i Lidl, co mocno bije w wyniki lokalnych sieci.

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Handel
Polacy oszczędzają i ostrożnie wydają. Dla listopadowych wyprzedaży zrobią wyjątek
Handel
Dyskonty zdobyły rynek, ale klienci mogą mieć mniejszy wybór
Handel
Dyskonty tną ofertę, ale wojna cenowa szybko się nie skończy
Handel
Sieć dyskontów z Malezji otwiera pierwszy polski sklep w Zabrzu
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Handel
Polacy mogą zaskoczyć rynek wydatkami w listopadzie