Aktualizacja: 27.02.2018 17:36 Publikacja: 27.02.2018 17:23
Foto: Tesco
Czarna Pantera to kolejny superbohater wydawnictwa Marvel Comics, który doczekał się niedawno kinowej ekranizacji. Nic dziwnego, że światowej premierze (w Polsce odbyła się 14 lutego 2018 r.) towarzyszył wysyp zabawek i gadżetów z podobizną tej postaci w sieciach handlowych. Mimo iż film okazał się wielkim hitem, to nie wszystkim udało się poprawnie zapamiętać jego tytuł – choćby marketingowcom Tesco.
Brytyjska sieć supermarketów wprowadziła serię kostiumów z nowym bohaterem Marvela, tylko zamiast nazwać ją Czarna Pantera (org. Black Panther), przechrzciła ją na Ciemną Panterę (Dark Panter). Różnica może niewielka, ale producentów i klientów mocno zbulwersowała, o czym świadczy fala komentarzy na mediach społecznościowych. Niektórzy spekulowali, że może Tesco chciało stworzyć w ten sposób własnego bohatera, na wzór już istniejącego. Firma szybko rozwiała te wątpliwości i przeprosiła za swoją pomyłkę.
Nowe cła Donalda Trumpa osłabiają stanowisko europejskich przeciwników traktatu UE-Mercosur. Najgłośniej protest...
Chiny ogłosiły dodatkową stawkę celną 34 proc. na całym import z USA po decyzji Trumpa o cle 20+34 proc. Kanada...
W lutym zmalał deficyt bilansu handlowego USA ze światem. Niespodziewanie pojawił się w Kanadzie.
Moim marzeniem jest zniesienie ceł między Unią Europejską i stworzenie strefy wolnego handlu nad północnym Atlan...
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Gwałtowny skok cen smartfonów Apple'a, droższe hamburgery z australijskiej wołowiny, podobnie europejskie wina i...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas