Promocja, która stała się koszmarem Lidla

Lidl wprowadził w swoich sklepach w całej Polsce promocję, która pozwala klientom otrzymać pełny zwrot pieniędzy za produkty, które nie spełniły ich oczekiwań. Nie przewidział jednak reakcji Polaków.

Aktualizacja: 08.11.2016 14:30 Publikacja: 08.11.2016 13:57

Promocja, która stała się koszmarem Lidla

Foto: Wikimedia

Promocja przebiegająca pod hasłem "Sprytnie i tanio kupować marki Lidla! Absolutna satysfakcja lub zwrot pieniędzy" ma na celu promować marki własne niemieckiej sieci dyskontowej. Pozwala ona kupującym uzyskać zwrot pieniędzy za zakup artykułów spożywczych, chemicznych i kosmetyków oznakowanych etykietą sieci. Wystarczy, że niezadowoleni z zakupu klienci pokażą przy kasie opakowanie po produkcie, który może być częściowo lub całkowicie zużyty.

Akcja została wprowadzona 27 października i ma planowo trwać aż do 30 listopada, jednak przysporzyła już sieci ogrom problemów. Choć tego typu akcje promocyjne są często wprowadzane przez sklepy w krajach Zachodnich i pomagają zdobyć zaufanie klientów, w Polsce rozwiązanie to nie przyniosło spodziewanych skutków.

99 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Handel
CCC zrobi emisję akcji. Brzoska i Solorz sprzedadzą akcje Modivo
Handel
Marcin Bójko z LPP: Myślę, że odbudowaliśmy zaufanie inwestorów
Handel
Pierwszy sklep, gdzie za wejście trzeba zapłacić
Handel
Polskie marki wygrywają z zagraniczną konkurencją
Handel
UE proponuje USA pokój. I szykuje się na wojnę
Materiał Promocyjny
Raportowanie zrównoważonego rozwoju - CSRD/ESRS w praktyce