Aktualizacja: 26.09.2016 22:00 Publikacja: 26.09.2016 20:46
Foto: materiały prasowe
Rz: BLIK to polski system płatności telefonem, wprowadzony przez większość banków. Tymczasem duża grupa Polaków w ogóle nie we, że może korzystać z takiej usługi. Kiedy wreszcie ruszy zapowiadana szeroka kampania informacyjna?
Mamy nadzieję, że już w połowie listopada ruszamy z kampanią marketingowo- informacyjną, spoty reklamowe będą emitowane m.in. w telewizji, internecie i w kinach. Rzeczywiście BLIK w swoich bankowych aplikacjach ma prawie 6 mln osób, ale aktywowało go blisko 2,5 mln, czyli połowa posiadaczy tej funkcji jeszcze ani razu nie wyświetliła nawet kodu BLIK. To do tej grupy chcemy dotrzeć i zachęcić do korzystania z tej formy płatności. Kampanii będzie towarzyszyć trzymiesięczna loteria zachęcająca do korzystania z BLIK z wysokimi nagrodami pieniężnymi. Liczymy, że dzięki temu pozyskamy kilkaset tysięcy nowych użytkowników.
Na giełdach mamy kontynuację masowej wyprzedaży akcji, co przekłada się na kilkuprocentowe spadki głównych indek...
Widzimy ogromny potencjał AI w usprawnianiu administracji publicznej. Chcemy wykorzystać ją do optymalizacji pro...
Analitycy Goldman Sachs podwyższyli prognozę dla cen złota. Spodziewają się, że na koniec 2025 r. uncja kruszcu...
Turecki prezydent postanowił wyeliminować z polityki burmistrza Stambułu, wielką nadzieję opozycji. Sprowokował...
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Lira turecka traciła nawet 14,5 procent wobec dolara w reakcji na aresztowanie Ekrema Imamoglu, burmistrza Istam...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas