Grzegorz Długosz - BLIK rusza po nowych klientów

Prowadzimy intensywne rozmowy z Pekao zarówno w kontekście zaangażowania kapitałowego w spółkę PSP, jak i wprowadzenia BLIK w terminalach obsługiwanych przez ten bank – mówi prezes Polskiego Standardu Płatności Grzegorz Długosz.

Aktualizacja: 26.09.2016 22:00 Publikacja: 26.09.2016 20:46

Grzegorz Długosz - BLIK rusza po nowych klientów

Foto: materiały prasowe

Rz: BLIK to polski system płatności telefonem, wprowadzony przez większość banków. Tymczasem duża grupa Polaków w ogóle nie we, że może korzystać z takiej usługi. Kiedy wreszcie ruszy zapowiadana szeroka kampania informacyjna?

Mamy nadzieję, że już w połowie listopada ruszamy z kampanią marketingowo- informacyjną, spoty reklamowe będą emitowane m.in. w telewizji, internecie i w kinach. Rzeczywiście BLIK w swoich bankowych aplikacjach ma prawie 6 mln osób, ale aktywowało go blisko 2,5 mln, czyli połowa posiadaczy tej funkcji jeszcze ani razu nie wyświetliła nawet kodu BLIK. To do tej grupy chcemy dotrzeć i zachęcić do korzystania z tej formy płatności. Kampanii będzie towarzyszyć trzymiesięczna loteria zachęcająca do korzystania z BLIK z wysokimi nagrodami pieniężnymi. Liczymy, że dzięki temu pozyskamy kilkaset tysięcy nowych użytkowników.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

99 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Finanse
Jak Polska walczy z praniem pieniędzy. Najnowsze badanie
Finanse
Gigantyczna luka w finansach NFZ. Ściana tuż-tuż, a o ratunek coraz trudniej
Finanse
Z BLIK-a korzysta już pół Polski. Przełomowe wydarzenia po 10 latach
Finanse
Jest nowy program mieszkaniowy. „Rząd na wojnie z deweloperami i flipperami"
Finanse
Pary, które rozmawiają o pieniądzach i wspólnie nimi zarządzają, są szczęśliwsze