Mastercard i Visa wprowadzają nowości, Diners Club sięga po nowych klientów

Duzi gracze proponują nowe programy, a niszowy Diners sięga po nową grupę odbiorców i liczy na większą współpracę z bankami.

Publikacja: 14.09.2016 20:36

Foto: Bloomberg

Diners Club, działający jako niszowa organizacja oferująca karty kredytowe z półki premium, chce w ciągu dwóch lat podwoić liczbę klientów.

– Mamy wydanych 30 tys. kart, a zakładam, że w horyzoncie dwóch lat będzie ich ok. 60 tys. W tym roku wprowadzamy nowe produkty skierowane do szerszej grupy odbiorców, m.in. karty kredytowe wydawane na nowych warunkach, z jednym z najdłuższych okresów bezodsetkowych na rynku i niskim oprocentowaniem – zapowiada Katarzyna Fatyga, dyrektor generalna Diners Club Polska.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

RP.PL tylko 19 zł za 3 miesiące!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Finanse
Ofiary Berniego Madoffa odzyskały już 94 procent swoich pieniędzy
Materiał Promocyjny
Jak przez ćwierć wieku zmieniał się rynek leasingu
Finanse
Chcesz obniżyć podatek PIT? To ostatni dzwonek na wpłatę na IKZE
Finanse
Ameryka nie wykopie wszystkich bitcoinów. Obietnica Trumpa nie do spełnienia
Finanse
Złotą poduszkę buduje nad Wisłą nie tylko NBP
Materiał Promocyjny
5G – przepis na rozwój twojej firmy i miejscowości
Finanse
Kakao lepsze od bitcoina. Co dało dobrze zarobić w 2024 roku?
Materiał Promocyjny
Nowości dla przedsiębiorców w aplikacji PeoPay