Mastercard i Visa wprowadzają nowości, Diners Club sięga po nowych klientów

Duzi gracze proponują nowe programy, a niszowy Diners sięga po nową grupę odbiorców i liczy na większą współpracę z bankami.

Publikacja: 14.09.2016 20:36

Foto: Bloomberg

Diners Club, działający jako niszowa organizacja oferująca karty kredytowe z półki premium, chce w ciągu dwóch lat podwoić liczbę klientów.

– Mamy wydanych 30 tys. kart, a zakładam, że w horyzoncie dwóch lat będzie ich ok. 60 tys. W tym roku wprowadzamy nowe produkty skierowane do szerszej grupy odbiorców, m.in. karty kredytowe wydawane na nowych warunkach, z jednym z najdłuższych okresów bezodsetkowych na rynku i niskim oprocentowaniem – zapowiada Katarzyna Fatyga, dyrektor generalna Diners Club Polska.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Finanse
Trump ostro krytykuje szefa Fedu. Chce cięcia stóp
Finanse
W ciągu kilku dni z PPK ubył prawie miliard złotych. Skąd te zawirowania?
Finanse
Cła Donalda Trumpa biją w aktywa PPK, ale nerwowe reakcje są niewskazane
Finanse
Czego od audytora potrzebuje średnia firma i jej inwestorzy? Audyt szyty na miarę
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Finanse
Ludzie nadal są najważniejszym ogniwem w audycie